شماره روزنامه ۶۰۱۴
|
آرشیو روزنامه شماره ۵۹۷۲ دنیای اقتصاد

اخبار گردشگری - استان‌ها - روزنامه شماره ۵۹۷۲

  • نوروز در شط و تالاب

    دنیای اقتصاد-فاطمه باباخانی: خوزستان را اغلب با شمال این استان می‌‌‌شناسند. شوش، ‌‌‌ شوشتر، ‌‌‌ کول‌‌‌فرح و دزفول! البته که اهواز، خرمشهر و آبادان هم نزد بسیاری از ایرانی‌‌‌ها شناخته شده‌‌‌اند اما اغلب تورها به مقصد شمال استان تعریف می‌‌‌شوند. سازه‌های آبی شوشتر و چغازنبیل در شوش به عنوان دو اثر ثبت جهانی ایران در یونسکو چنان دل از هر علاقه‌‌‌مند سفری می‌‌‌برد که کمتر به ذهن کسی می‌رسد که شاید سفری متفاوت در جنوب خوزستان داشته باشد. آنجا که نخلستان‌‌‌ها چشم‌‌‌اندازی بدیع به وجود می‌‌‌آورد و خیال دوباره دیدنش هر بیننده را شیفته خوزستان و خوزستانی‌‌‌ها می‌‌‌کند. در این گزارش تلاش ما این است یک برنامه چند روزه به خوزستان را برای شما معرفی کنیم تا اگر قصد رفتن به این استان را دارید، ‌‌‌ بتوانید جاذبه‌‌‌های متنوعی را در کنار هم ببینید.
  • تخفیف ۲۰ درصدی مراکز اقامتی تهران برای مسافران نوروزی

    ایرنا: استانداری تهران از ارائه تخفیف ۲۰درصدی مراکز اقامتی پایتخت برای مسافران نوروزی خبر داد. مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران در مورد پیش‌بینی‌‌‌های دستگاه‌‌‌های عضو ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی گفت: با توجه به تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان، از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‌‌دستی، شهرداری‌‌‌ها و دستگاه‌‌‌هایی که بحث گردشگری شبانه را پیگیری می‌کنند، افطاری ساده برای مسافران در مراکز گردشگری در نظر گرفته شده است.
  • بازار آب یزد آغاز به کار کرد

    دنیای‌اقتصاد - یزد: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌‌‌ای یزد از آغاز بهره‌‌‌برداری رسمی بازار آب استان و فعالیت آن در دشت یزد - اردکان با هدف تعادل‌بخشی سفره‌‌‌های آب استان، تامین آب و افزایش بهره‌‌‌وری حوزه‌های مختلف خبر داد.جواد محجوبی در حاشیه آغاز به کار این بازار با اشاره به افزایش روزافزون تقاضای آب در تمام بخش‌‌‌ها اظهار کرد: این در حالی است که موجودی آب با محدودیت شدیدی مواجه است. وی با بیان اینکه تاکنون عمدتا پاسخ به این ناترازی از جنس مدیریت عرضه بوده است، افزود: البته این رویکرد همواره با مشکلات متعددی مواجه بوده که یکی از آنها هزینه‌بر بودن آن است.

پربازدیدهای سایت خوان

بیشتر