تصویب افزایش سرمایه ۳۴ درصدی

هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در جلسه ۸ فروردین سال جاری با افزایش سرمایه ۳۴ درصدی از محل مطالبات و آورده نقدی شرکت موافقت کرد. سرمایه فعلی شرکت ۷ هزار و ۴۴۰ میلیارد تومان است که با احتساب افزایش سرمایه ۲ هزار و ۵۶۰ میلیارد تومانی سرمایه شرکت بعد از افزایش سرمایه به ۱۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد. این افزایش سرمایه تماما از محل آورده نقدی سهامداران خواهد بود. گفتنی است با توجه به زمان برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه منتهی به ۱۳۹۹/ ۱۲/ ۳۰ شرکت، افزایش سرمایه فوق تا زمان برگزاری این مجمع نزد مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت نخواهد رسید. بنابراین به دارندگان حق تقدم سودی تعلق نخواهد گرفت.

افزایش سرمایه جذاب «سیستم»

بعد از گزارش  توجیهی هیات مدیره شرکت همکاران سیستم به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه ۵۲۸ درصدی از محل سود انباشته، مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به منظور اصلاح ساختار مالی و تامین مالی مطابق با طرح‌های توسعه‌ای شرکت که در تاریخ ۱۴۰۰/ ۱/ ۷ به تصویب هیات مدیره رسید‌ و سپس این افزایش سرمایه در ۸ فروردین به تصویب حسابرس نیز رسید. سرمایه فعلی شرکت ۱۷۰ میلیارد تومان برآورد شده است که با احتساب افزایش سرمایه ۸۹۷ میلیارد تومانی سرمایه شرکت به هزار و ۶۷ میلیارد تومان خواهد رسید. بدیهی است انجام افزایش سرمایه یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق‌العاده است.

«فخاس» افزایش سرمایه را ثبت کرد

شرکت فولاد خراسان با توجه به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۱۳۹۳/ ۴/ ۲۹‌ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۱۳۹۹/ ۴/ ۱۴ ‌افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۹,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال‌ به‌مبلغ ۱۱,۹۰۰,۰۰۰ میلیون ریال‌‌(‌از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۲۹۰۰۰۰۰ میلیون ریال‌‌) در تاریخ ۱۳۹۹/ ۱۲/ ۲۸ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.