شماره روزنامه ۶۱۱۱
|
آرشیو روزنامه شماره ۶۱۱۱ دنیای اقتصاد

اخبار ورزش - روزنامه شماره ۶۱۱۱

  • خوب، بد، زشت

    دنياي اقتصاد: دربی ۱۰۴ تهران در حالی با پیروزی یک‌ بر صفر پرسپولیس به پایان رسید که این مسابقه پیامدهای خیلی زیادی، مخصوصا در اردوگاه تیم بازنده یعنی استقلال داشت. در یک دسته‌بندی، شاید بتوان اتفاقات و کاراکترهای این مسابقه را به سه دسته تقسیم کرد؛ خوب، بد، زشت.
  • ترسیدیم و به خانه برگشتیم

    دنياي اقتصاد: رویای تاشکند خیلی زود تبدیل به کابوس شد. با شکست ۴بر۳ برابر مراکش در نخستین بازی مرحله حذفی، تیم ملی فوتسال خیلی زود به خانه برگشت تا مشخص شود برخلاف رنکینگ فیفا، در قواره‌های ۴ تیم برتر دنیا نیست.
  • اورونوف به بازی بعد هم نمی‌رسد؟

    دنیای اقتصاد: سرخ‌پوشان پایتخت بدون حضور ستاره ازبکستانی توانستند شهرآورد را به سود خود خاتمه دهند و از سد تیم جواد نکونام بگذرند، اما مسوولان این تیم ابراز امیدواری کردند که اوستون اورونوف برای بازی با پاختاکور در دسترس کادرفنی خواهد بود.
  • مورد عجیب سیامک

    دنیای اقتصاد: اتفاق عجیبی برای سیامک نعمتی رخ داده و او برای دومین هفته پیاپی حضورش در ترکیب نساجی قائمشهر با کارت قرمز داور مواجه شده است.
  • این بازی جذاب است

    دنیای اقتصاد: حساس‌ترین جدال هفته پنجم بوندس‌لیگا از ساعت ۲۰ امشب در آلیانز آرنا برگزار می‌شود. جایی که مدافع عنوان قهرمانی و صاحب سه‌گانه داخلی این کشور در فصل گذشته، ‌میهمان بایرن‌مونیخ است. بایرن فصل قبل بعد از یک دهه، سلطنت بلامنازع خود در لیگ آلمان را به لورکوزن واگذار کرد و آنها بدون شکست نخستین قهرمانی تاریخشان را به دست آوردند. حالا فصل جدید درحالی شروع شده که شاگردان ژابی آلونسو بالاخره طعم شکست را چشیدند و به همین دلیل ۳ امتیاز کمتر از تیم ونسان کمپانی دارند که همه بازی‌هایش را برده است. بایرن ورژن جدید، تا به حال عالی بوده، اما بسیاری از منتقدان اعتقاد دارند باید برابر یک حریف بزرگ محک بخورد. پس امشب بهترین موقعیت است که ببینیم آلونسوی جوان موفق می‌شود یا کمپانی جوان‌تر.
  • بازیکنان روی زمین می‌نشستند!

    دنیای اقتصاد: گراهام پاتر، سرمربی انگلیسی که در بخش زیادی از فصل ۲۳-۲۰۲۲ هدایت چلسی را برعهده داشت، با وجود هزینه ۳۰۰ میلیون پوندی در بازار نقل و انتقالات زمستانی نتوانست نتایج قابل‌قبولی بگیرد و در آوریل ۲۰۲۳ از سمت خود برکنار شد.

پربازدیدهای سایت خوان

بیشتر