استقلال در اندیشه شکست پگاه

گروه ورزش- دیدار رفت فینال رقابت‌های جام حذفی عصر امروز از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه سردار جنگل رشت بین تیم‌های پگاه گیلان و استقلال تهران برگزار می‌شود.

پگاه گیلان که حضورش در فینال نیز شادی‌آفرین بود، بعد از بقا در رقابت‌های لیگ حالا قصد دارد با تکرار پیروزی در رقابت‌های لیگ برتر بر استقلال، پس از سال‌ها افتخار ملوان را برای فوتبال گیلان تکرار کند و قهرمان جام حذفی شود. اما آن سوتر استقلال پس از شوک مثبت روحی ناشی از حضور دوباره امیر قلعه‌نویی و پیروزی بر فولاد، قصد دارد با برتری مقابل پگاه، هم شکست سنگین برابر این تیم در رقابت‌های لیگ برتر را به فراموشی بسپارد و هم به عنوان یکی دیگر از نمایندگان ایران جواز حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

امیرقلعه‌نویی در مورد شرایط استقلال قبل از دیدار برابر پگاه اظهار داشت: حریف در شرایط خوبی به سرمی‌برد و در چند هفته اخیر، روزهای موفقی را پشت سر گذاشته است.‌ آنها به انسجام خوبی رسیده‌اند.

وی افزود: دست‌نشان در مدتی که در پگاه بوده، برای این تیم زحمات زیادی کشیده و به خوبی توانسته نقاط ضعف پگاه را برطرف کند. سرمربی آبی پوشان عنوان کرد: ما هم در استقلال بیکار نیستیم و در این چند روز، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. در این مدت آرامش مناسبی بر تیم حاکم شده است. قلعه‌نویی ادامه داد: استقلال مصدومی ندارد و همه آماده هستند. با امید بسیار زیادی عازم رشت می‌شویم. امیدوارم بتوانیم با ارائه یک بازی دلخواه، به نتیجه مطلوب برسیم.

وی در مورد خداحافظی منصوریان از فوتبال، گفت: این خبر را از طریق روزنامه‌ها خواندم. بعد از جام حذفی با او صحبت می‌کنم و اگر واقعا قصد خداحافظی داشته باشد، حتما برای او مراسم باشکوهی برگزار می‌کنیم.

از سوی دیگر مدیرعامل باشگاه پگاه گیلان گفت: کار استقلال را در بازی رفت یک‌سره خواهیم کرد.

اسماعیل شاد پیرامون بازی رفت فینال جام حذفی فوتبال کشور گفت: با توجه به وظیفه‌ای که باشگاه به عنوان تیم بیرونی داشت و همچنین زحماتی که کادر فنی و بازیکنان به عنوان تیم درونی کشیده‌اند، تمامی اعضای باشگاه پگاه گیلان آماده شده‌اند تا کار بزرگ خود را که رسیدن به فینال جام حذفی بود با برتری مقابل استقلال و کسب عنوان قهرمانی کامل کنند.

شاد خاطرنشان کرد: باشگاه پگاه برای موفقیت و قهرمانی در جام حذفی ۲۰۰‌میلیون تومان پاداش برای بازیکنان در نظر گرفته است، ضمن آن‌که نمایندگان مجلس نیز ۱۰۰‌میلیون تومان پاداش برای رسیدن به این مهم در نظر گرفته‌اند و در واقع با قهرمانی پگاه بازیکنان ۳۰۰‌میلیون تومان پاداش می‌گیرند.

شاد خاطرنشان کرد: از نظر من اهمیت بازی رفت فینال جام حذفی بیشتر است و مطمئنا تیمی که این بازی را به سود خود خاتمه دهد، قهرمان جام حذفی می‌شود و با توجه به موفقیت‌های پگاه در ورزشگاه سردارجنگل اطمینان دارم که تیم پیروز بازی رفت پگاه خواهد بود و ما در همین بازی کار استقلال را تمام می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه پگاه گیلان خاطرنشان کرد: بازیکنان ما به هیچ عنوان از رسیدن به فینال اشباع نشده‌اند بلکه میل آنها با قهرمانی در جام حذفی به پایان می‌رسد. ما در دیدار مقابل استقلال به دنبال فوتبال پاک هستیم و حتی برای قهرمانی یک گام نیز عقب نمی‌گذاریم.