با دخالت صادق!

همچنین نکته جالب دیگر در خصوص عملکرد فوق‌العاده صادق محرمی این است که رحیم استرلینگ، وینگر گران‌قیمت چلسی به عنوان یار مستقیم صادق از نظرات نمره آماری ضعیف‌ترین بازیکن در بین شاگردان توخل لقب گرفت. موضوعی که خلق فشار از سوی محرمی روی این وینگر استثنایی را به خوبی نشان می‌دهد. کمااینکه در یکی از صحنه‌های تقابل این دو بازیکن در بازی سه‌شنبه‌شب که ممکن است در جام‌جهانی و بازی ایران مقابل انگلستان هم تکرار شود، صادق محرمی با قدرت برابر نفوذ استرلینگ ایستادگی کرد و در نهایت با تسلط کامل توپ را تا خروج از خط عرضی زمین مشایعت کرد.

در نهایت اما این شکست باعث شد توماس توخل که لیگ برتر انگلستان را هم خوب شروع نکرده، سمتش را از دست بدهد. باشگاه چلسی ظهر دیروز با انتشار این بیانیه، قطع همکاری با توخل را اعلام کرد: «امروز باشگاه از توماس توخل جدا شد. باشگاه به نیابت از تمام اعضایش از توخل و تمام کادرفنی‌اش به خاطر زحمات‌شان تقدیر و تشکر می‌کند. توخل جایگاه خود را در باشگاه چلسی بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و جام باشگاه‌های جهان ماندگار کرد و از او تشکر می‌شود. بعد از گذشت ۱۰۰ روز از شروع به کار مدیریت جدید تصمیم‌گیری شد که اکنون زمان رفتن توخل رسیده است و این بهترین تصمیم است.» چلسی در لیگ جزیره هم فعلا در رتبه ششم جدول قرار دارد که گویا برای مدیران و مالکان جدید باشگاه قابل قبول نبوده است.

توخل ژانویه ۲۰۲۱ و پس از برکناری از پی‌اس‌جی مربی چلسی شد و ۶ ماه بعد توانست این تیم را فاتح لیگ قهرمانان کند، ولی پس از کسب تنها ۱۰ امتیاز از ۶ بازی در لیگ برتر و شکست از دینامو زاگرب، شرایط به گونه‌ای شد که راهی جز اخراج او نبود. فصل قبل نیز توخل نتوانست با چلسی موفقیتی کسب کند و آنها در دو فینال جام اتحادیه و جام حذفی مغلوب لیورپول شدند. چلسی در لیگ برتر نیز سوم شد. باشگاه چلسی در بیانیه خود تاکید کرده است که جانشین توخل به زودی معرفی خواهد شد. طبق ادعای دیلی‌میل، گراهام پاتر، مربی موفق باشگاه برایتون، شانس اول هدایت چلسی است و پس از او مائوریسیو پوچتینو، گزینه دوم است.