در صنعت چاپ و کارتن امروزه تاثیر زیادی دارد. شما می توانید از لوازم بسته بندی گوناگون بهره بگیرید تا بتوانید از آن ها برای بهبود کسب و کارتان و همین طور محافظت کردن از کالاهایتان استفاده کنید. جعبه سازی واحدی از صنعت تولید محسوب می شود که در آن ها با دستگاه ها و ماشین آلات گوناگون، انواع جعبه های مقوایی، چوبی، کارتنی و ... را تولید می کنند.

شما می توانید در این صنعت از محصولات تولید و ... بهره مند شوید تا در کارها و کسب وکار خودتان تاثیر زیادی بگذارید و از یک بسته بندی عالی برای محصولات و همچنین بازاریابی استفاده کنید. در ادامه یک سری موارد را به شما می گوییم با ما همراه شوید. 

اهمیت بسته بندی محصولات

بسته بندی کردن کالا و محصولات گوناگون با لوازم چوبی، شیشه ای و کاغذی انجام می شود، در صنعت جعبه سازی تولید جعبه های مقوایی برای بسته بندی محصولات مختلف به کار می رود و طرفداران زیادی برای خودش دارد. در واقع جعبه سازی بر حسب نیاز صنایع تولیدی می تواند با لوازم و مواد اولیه صورت می گیرد و صنایع می تواند از انواع جعبه های آماده در بسته بندی محصولات خودش استفاده کند.

به همین دلیل باید در نظر داشته باشید که بسته بندی محصولات در جعبه های مختلف می تواند از نظر بازاریابی روی آن ها تاثیر بگذارد، طوری که شما می توانید با بسته بندی کردن روی بازاریابی تاثیر بگذارید و سبب شده تا مشتریان خودتان را جذب کنید. به همین دلیل بسته بندی کالاها در جعبه ها می تواند سبب شود تا شما بتوانید از آن ها بهره مند شوید تا در زمان کم از آن ها استفاده کنید تا سود کارتان را بیشتر کنید. 

بهترین جعبه سازی تهران

جعبه سازی چطور انجام می گیرد؟

جعبه سازی با توجه به مواد اولیه و جنس جعبه های سفارشی عموما با متدهای گوناگونی صورت می گیرد و همواره آن چه که برای تولید کنندگان و مصرف کنندگان دارای اهمیت می باشد، کیفیت جعبه های طراحی شده در جنبه های مختلف اهمیت دارد و میزان مقاومت آن ها سبب می شود تا بتوانید در مقابل شرایط محیطی، رطوبت، ضربات فیزیکی و .... محافظت شود. 

جعبه سازی در کارتن سازی

همان طور که می دانید کارتن سازی از جمله صنایع مهم و کاربردی می باشد که با طراحی و تولید انواع جبه های مقوایی در بسته بندی محصولات گوناگون تامین می کنند و از این نظر باید بهتان گفت که کارتن سازی واحدی از بخش های مختلف در صنعت جعبه سازی می باشد به همین دلیل یکی از متدهای مختلف جعبه سازی به شمار می رود که باید از ابزارهای تولیدی و مواد اولیه خاص در طراحی و تولید جعبه ها استفاده می شود. 

از این رو در این صنعت شما می توانید با استفاده از مواد اولیه مانند کاغذ، مقوا، کارتن و .... جعبه های گوناگونی برای بسته بندی محصولات مختلف طراحی و تولید می کنند که با توجه به انعطاف پذیری زیادی که جعبه های مقوایی دارند این روش یکی از کاربردی ترین آن ها محسوب می شود. 

خرید جعبه مقوایی

مقوا در جعبه سازی 

جعبه سازی همان طور که گفته ایم شامل خدمات بسیار زیادی می شود و امروزه در کسب و کارهای مختلف خیلی تاثیر دارد؛ اما باید بهتان بگوییم که در جعبه سازی عاملی که نسبت به گذشته تاثیر زیادی می گذارد مقوا است. با توجه به تعاریف مختلف مقوا را می توان به ورق هایی گفت که بیشتر از 150 گرم وزن داشته و برای تولید جعبه ها به کار می روند.  مقواهایی که برای جعبه سازی به کار می روند عموما از دو یا چند لایه تشکیل می شوند و ترکیبی از لایه های شیمیایی و فیزیکی هستند تا بتوانند مقاومت خوبی داشته باشند. به همین دلیل کیفیت مقواها روی محصولات تاثیر زیادی می گذارد.

چرا جعبه سازی تا این اندازه اهمیت دارد؟

در چند سال گذشته اگر شما می خواستید یک محصول را تهیه کنید باید به سراغ مجموعه و یا فروشگاه مد نظرتان می رفتید در صورتی که امروزه دیگر همه چیز مانند گذشته نیست شما می توانید خیلی ساده و راحت به صورت اینترنتی محصولات گوناگونی را تهیه کنید، اما تهیه این محصولات باید همراه با بسته بندی مناسب باشد تا بتوانند بدون هیچ مشکلی به دست شما برسند، به همین دلیل پیشنهادی که به شما داریم این است که جعبه سازی را در تمام کسب و کارها و واحدهای تولیدی مهم و تاثیر گذار بدانید چرا که با این جعبه ها محصولات باید بسته بندی شوند. 

پر کاربردترین جعبه ها در جعبه سازی

جعبه مقوایی

جعبه مقوایی یکی از مهم ترین محصولات برای بسته بندی در حال حاضر می باشد. باید بدانید که مقوا یک ماده ای کاغذ و سبک است در عین حال از مقاومت زیادی برخوردار می باشد که می توان آن را در اشکال گوناگون برش داد، این مورد سبب می شود تا در بسته بندی های شخصی مثل جعبه سازی استفاده شود. جعبه های مقوایی قابلیت دیگری هم که دارند این است که آن ها می توانند خدمات چاپ را به خوبی بپذیرند، یعنی اگر شما می خواهید تا خدمات چاپ را روی کارتن ها یا جعبه ها بزنید، جعبه مقوایی برای شما گزینه مناسبی می باشد. 

جعبه راه راه

یکی دیگر از جعبه هایی که در این صنعت محبوب هستند جعبه راه راه می باشند. جعبه راه راه قابلیت های زیادی دارند و در بسته بندی به کار می روند. جعبه راه راه مقاومت و دوام خوبی دارد. 

خرید جعبه لمینتی

جعبه لمینتی 

جعبه محبوب دیگری که به کار می رود لمینتی می باشد. لمینت از ورق های براق و مات تشکیل شده است که آن ها در مقابل گرد و غبار و رطوبت و ... مقاومت می کنند. جعبه های لیمنتی از کیفیت خیلی خوبی برخوردارند و همین طور آن ها در کارهای جعبه سازی می توان خدمات چاپ را روی آن ها انجام داد. به همین دلیل جعبه های لمینتی یکی دیگر از پر فروش ترین جعبه ها در این صنعت می باشند که افراد زیادی از آن ها بهره می گیرند. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.