با پرمخاطب ‌ترین هاستینگ اقتصادی کشور آشنا شوید

خرید هاست از هاستینگ یکی از مهم ترین کارهایی است که هر وب سایت و کسب و کار مجازی ایرانی در ابتدای کار خود باید انجام دهد تا وب سایت فروشگاهی، آموزشی، رسانه ای و انواع مختلف صفحات اینترنتی خود را در اختیار کاربران یا مشتریان خود قرار دهد.

در واقع تمامی وب سایت های موجود در دنیای اینترنت در هر حوزه ای که فعالیت کنند، برای اینکه سایتشان در دسترس باشد می­بایست از یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات هاستینگ ایران مثل شتابان هاست، یک سرویس مطمئن برای میزبانی سایت خود خریداری کنند.

شتابان هاست یکی از پرمخاطب ‌ترین شرکت های خرید هاست ایران و اروپا در کشور است که به عقیده کاربران، بهترین خدمات پشتیبانی و کیفیت برای هاست های خود را فراهم میکند. در این مقاله قصد داریم اقتصادی ترین خدمات هاستینگ ایران که توسط این شرکت ارائه میشود را به شما همراهان عزیز دنیای اقتصاد معرفی کنیم. برای شروع، بد نیست نگاهی کوتاه به کاربردهای هاست بیندازیم.

با پرمخاطب ‌ترین هاستینگ اقتصادی کشور آشنا شوید

خرید هاست ایران: کاربرد و ضرورت استفاده از هاستینگ

برای باز کردن یک وب سایت، کافی­ست آدرس آن را در قسمت Address Bar مرورگرمان وارد کنیم تا صفحه ای مورد پسند کاربران (user-friendly) باز شود. این صفحه به احتمال زیاد شامل کلی عکس و آیتم های متحرک و رنگ های مختلف است که به ما در استفاده از سایت و انجام کارهای مختلف مثل خرید دامنه، سرور مجازی یا انتخاب هاست کمک میکنند.

اما سایت ها در بیرون از صفحه مرورگر شکل متفاوتی دارند!

هر سایت در واقع شامل فایل­ های کد نویسی نوشته شده به زبان های برنامه نویسی مختلف مثل PHP، پایتون و... هستند که اگر دانش برنامه نویسی کافی نداشته باشیم، این فایل ها نه معنا و مفهومی برایمان دارند و نه شباهتی به ظاهر سایتی که از آن استفاده میکنیم دارند.

حال برای اینکه این فایل ها را با استفاده از مرورگر در قالب یک سایت یکپارچه داشته باشیم، باید آنها را در یک فضای مناسب قرار داده و امکاناتی نظیر پردازنده (CPU)، فضای ذخیره سازی (هارد دیسک) و رم (RAM) در اختیارش بگذاریم تا این فایل ها و درخواست های کاربران را مدیریت کند.

 به این فضا هاست (Host) به معنای میزبان میگوییم، چرا که با امکاناتی که از سرور دریافت میکند میزبان سایت ما و فایل های آن خواهد بود.

به این ترتیب بدون داشتن یک هاست عملا جایی برای بارگذاری سایتمان نداریم. به همین دلیل است که برای داشتن سایتی که کاربران آن بتوانند با سرعت خوب کارهای مختلف انجام دهند، خرید هاست با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه از شتابان­ هاست یک ضرورت است.

این یک تعریف ساده و مفهومی برای شناخت هاست و سرور بود که در ادامه قصد داریم اقتصادی ترین نوع آن را بررسی کنیم.

هاست اشتراکی شتابان هاست: پرمخاطب، اقتصادی و با کیفیت

گفتیم که هر هاست، منابع رم و سی ­پی ­یو خود را از سرور دریافت میکند. در واقع سرورها با روش های اشتراک گذاری، به چندین بخش یا هاست تقسیم میشوند و به هرکدام مقداری از منابع اختصاص داده میشود

خرید هاست اشتراکی به دلیل ساده بودن فرایند راه اندازی یکی از مقرون به صرفه ترین روش های میزبانی وب در دنیاست. این روش اگرچه منتقدان بسیاری در رابطه با اشتراک گذاری منابع سرور با سایر هاست ها دارد، اما شتابان هاست توانسته است این مشکل هاست های اشتراکی را با روش های مختلفی برطرف کند.

برای بهبود خدمات رسانی به کاربران هاست اشتراکی، شتابان هاست از مزیت های زیر برای رفع این نقص قدیمی هاست های اقتصادی خود برخوردار است:

۱. تعداد پایین کاربران هر سرور

به نقل از خود شتابان هاست و توضیحات این شرکت در وب سایت این مجموعه، شتابان هاست حداکثر 100 کاربر را روی سرورهای هاست اشتراکی خود قرار میدهد. این امر باعث میشود که منابع سرورها بین افراد کمتری به اشتراک گذاشته شود و کیفیت خدمات ­رسانی سرور به بهترین حالت برسد.

بطور کلی سیاست های این شرکت به گونه ­ای است که نقطه قوت خود را رضایت کاربرانی که از سرویس هایش استفاده می کنند میداند. به همین دلیل اگرچه این راهکار، هزینه های اضافی سرورهای بیشتر را برای این شرکت به همراه دارد، اما همین سیاست باعث شده تا این مجموعه به بهترین شرکت هاستینگ ایران در زمینه خدمات رسانی تبدیل شود.

کد تخفیف ویژه هاست و سرور

۲. منابع کافی و سخت ­افزار قدرتمند

آخرین تحقیقاتی که روی تاثیر هاست و سرور روی سرعت وب سایت­ها و اپلیکیشن ­ها انجام شده نتایج جالبی را به کاربران دنیای تکنولوژی ارائه کرده است.

پیش از این، بسیاری از کاربران گمان می­کردند اگر هنگام خرید هاست و سرور خود منابع بیشتری را خریداری کنند، قطعا روی بهینه سازی سرعت سایت، تجربه کاربری بهتر برای بازدیدکنندگان و همچنین سئو سایت تاثیر خواهد گذاشت و به این ترتیب با یک تیر چند نشان میزنند.

اما بر اساس نظرات متخصصان و کارشناسان حوزه تکنولوژی و فناوری اطلاعات، داشتن منابع مثل فضای ذخیره سازی و CPU بیشتر به تنهایی عاملی بر بهبود سایت شما نیست؛ چرا که استفاده از تجهیزات قدیمی که توسط بسیاری از سرویس دهندگان برای تعرفه های ارزان قیمت استفاده میشود این مسئله را کاملا نقض میکند.  

بسیاری از شرکت­های ایرانی و خارجی همچنان از نسل های قدیمی CPU ها و حافظه های SSD برای سرور های خود استفاده میکنند؛ سخت افزارهایی که دیگر تولید آنها به اتمام رسیده و دارای کیفیت لازم برای پردازش درخواست های سنگین نیستند.

شتابان هاست برای سرویس­دهی به هاست های اقتصادی خود حداقل 4 گیگاهرتز CPU، ترافیک ماهیانه نامحدود و هاردهای بروز NVMe را در اختیار کابران خود قرار میدهد. این دو راهکار که مزیت های میزبانی اشتراکی شتابان هاست است باعث میشود تا با تهیه این سرویس های میزبانی، هاست اقتصادی خود را با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت برای کسب و کارتان تهیه کنید.

۳. پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷روز هفته

افرادی که پیش از این از خدمات وب هاستینگ استفاده کرده باشند، میدانند که داشتن امکانات ریز و درشت برای میزبانی وب به تنهایی برای داشتن یک سرویس با کیفیت کافی نیست. ممکن است سوالات بسیاری برای استفاده از این امکانات برای کاربران به وجود بیاید که پاسخ دهی به آنها در زمان مناسب یکی از مهم ترین خدمات یک شرکت هاستینگ حرفه ای است.

یکی دیگر از مزایای خرید هاست و سرور مجازی از شتابان هاست، ارائه پشتیبانی 24 ساعته بصورت تلفنی و تیکت توسط کارشناسان حرفه ای این مجموعه است که در اختیار تمامی کاربران این مجموعه قرار می گیرد.

به عقیده اکثر کاربران شتابان هاست، نقاط قوت دریافت پشتیبانی از شتابان هاست شامل اخلاق دوستانه کارشناسان، صبر و شکیبایی آنها در شنیدن مشکلات و همچنین تخصص کافی آنها برای حل سریع مسائل است.

تمامی این سرویس های پشتیبانی علاوه بر مشاوره رایگان خرید هاست، تنها با یکبار خرید از شتابان هاست در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

۴. مهلت تست یک هفته­ای خدمات هاستینگ

متاسفانه وجود شرکت های غیرحرفه ­ای که خدمات هاستینگ کم کیفیت خود را با قیمت های بالا به فروش میرسانند، باعث شده تا بسیاری از کاربران برای تهیه هاست خود دچار تردید شوند. برای رفع این مشکل، یکی از سرویس های شتابان­ هاست امکان استفاده از سرویس های هاستینگ این شرکت و تست قابلیت ها و ویژگی­ های آن بصورت رایگان و به مدت یک هفته است.

پیشنهاد ویژه شتابان هاست برای خرید هاست ایران  

علاوه بر ارائه خدمات با کیفیت و اقتصادی میزبانی وب، شتابان هاست امکان خرید دامنه های مختلف بین المللی را در وب سایت خود ارائه میکند. کاربرانی که مایل به تهیه دامنه های مختلف .com، .ir، .org باشند، یا بخواهند دامنه فعلی خود را منتقل کنند میتوانند به راحت ترین شکل اینکار را در وب سایت این مجموعه انجام دهند.

کد تخفیف ویژه خرید هاست های ایرانی از پرمخاطب ‌ترین هاستینگ اقتصادی ایران:

کد تخفیف شتابان هاست جهت خرید هاست سی پنل ایران: host-iran

کد تخفیف شتابان هاست جهت خرید هاست دانلود ایران: host-dl

هاستینگ اقتصادی شتابان هاست

جمع بندی از هاستینگ اقتصادی شتابان­ هاست

برای داشتن یک وب سایت سریع و حرفه ای که کاربران شما بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند، حتما لازم نیست هزینه های ماهیانه سنگینی برای هاست و میزبانی آن پرداخت کنید.

در این تحلیل اقتصادی با معرفی پرمخاطب ‌ترین هاستینگ اقتصادی ایران با موضوع خرید دامنه و هاست ایران، در ابتدا سعی کردیم یک تعریف ساده و قابل درک از اینکه هاست چیست و چه ضرورتی دارد ارائه کنیم تا بدانیم منظورمان از خرید هاست دقیقا چیست و چه سرویسی در اختیارمان قرار می گیرد.

همچنین در ادامه پرداختیم به برخی از ویژگی هایی که اقتصادی ترین سرویس هاستینگ ایران در اختیار کاربرانش میگذارد. یک هاست اختصاصی به همراه سخت افزارهای بروز و قدرتمند که کارشناسان حرفه ای شتابان هاست دائما بر روی آنها نظارت دارند تا بهترین عملکرد خود را ارائه کنند.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.