بهترین شرکت پست بین المللی در ایران

 این شرکت ها خدمات گوناگونی در زمینه حمل و نقل بین المللی ارائه داده و نیازهای گروه های متنوعی از مشتریان از جمله تجار، بازرگانان، شرکت های تولیدی، دانش بنیان، صنعتی، سازمانی و غیره را رفع می نمایند.

افرادی که به دنبال استفاده از خدمات پست بین المللی می باشند، همیشه با این سوال روبه رو می شوند که بهترین شرکت پست بین المللی کدام است؟ برای انتخاب بهترین و سریع ترین پست بین المللی لازم است فاکتورهای گوناگونی مد نظر قرار گرفته شود. سرعت تحویل کالا، مدت زمان ترخیص کالا از گمرک، نوع پشتیبانی، امکان پیگیری مرسوله پستی و غیره برخی از مهم ترین موضوعاتی است که در زمان انتخاب یک شرکت پست بین المللی بایستی مورد توجه قرار گرفته شود.

لازم به ذکر است به دلیل حساسیت های بالای این صنعت، یک انتخاب اشتباه می تواند خسارت های مالی بسیاری را برای مشتریان به همراه آورد.

در همین راستا شرکت های فعال در زمینه حمل و نقل بین المللی مورد توجه قرار گرفت، نتایج بررسی ها نشان داد که شرکت پست سریع بین المللی پی اس پی اکسپرس (PSP)، یکی از بهترین شرکت های فعال در زمینه پست بین المللی هوایی در ایران است که کلیه نیازهای وارد کنندگان، صادرکنندگان، تجار و شرکت های تولیدی، صنعتی، سازمانی، دانش بنیان و غیره را در زمینه پست بین المللی، حمل بار هوایی بین المللی، ترخیص از گمرک فرودگاه امام خمینی، واردات و صادرات، حواله ارزی، ارسال مدارک به خارج از کشور و غیره را با اخذ تمامی مجوزهای قانونی با حداکثر سرعت و کیفیت به انجام می رساند.

پست بین المللی با پی اس پی

خدمات اصلی پست بین المللی پی اس پی اکسپرس (PSP EXPRESS)

پست بین المللی پی اس پی (PSP) یکی از سرویس دهندگان پیشرو در زمینه حمل و نقل هوایی در ایران است، این شرکت خدمات گوناگونی را در زمینه حمل و نقل به مشتریان خود ارائه می دهد، برخی از این خدمات عبارتند از:

1-پست سریع بین المللی

پست اکسپرس یکی از مهم ترین خدمات در شرکت پست سریع بین المللی پی اس پی (PSP) است. در پی اس پی اکسپرس ارسال تمامی بسته های پستی به صورت اکسپرس انجام می شود. بنابراین خیالتان راحت است که مرسوله های پستی در کوتاه ترین زمان به اقصی نقاط دنیا ارسال می شود. حمل هوایی از چین، امارات، ترکیه، سوریه و غیره از جمله خدمات ارائه شده در زمینه حمل و نقل بین المللی در پی اس پی است.

2-حمل و نقل بین المللی هوایی به اقصی نقاط دنیا

پی اس پی اکسپرس به عنوان یکی از برترین شرکت های حمل و نقل بین المللی هوایی در ایران، با اخذ مجوزهای لازم، خدمات حمل و نقل بین المللی را برای انواع مرسوله به صورت هوایی به اقصی نقاط دنیا ارائه می دهد.

3-ترخیص کالا از فرودگاه امام خمینی

ترخیص کالا یکی از اصلی ترین فرایندهای گمرکی است. برای ترخیص کالا از گمرک لازم است مراحل گوناگونی سپری شده و مدارک متفاوتی ارائه گردد. شرکت پی اس پی اکسپرس به واسطه تیم حرفه ای از ترخیص کاران و داشتن مجوزهای قانونی، امکان ترخیص انواع بار در وزن ها و ارزش های گوناگون را برای مشتریان فراهم می آورد. خدمات ترخیص در پی اس پی از گمرک فرودگاه امام خمینی ارائه می شود، پی اس پی با داشتن ریل تخصصی در گمرک این فرودگاه بسته های پستی مشتریان را به صورت یک روزه از گمرک ترخیص می نماید.

4- واردات و صادرات

یکی از دیگر خدمات ارائه شده در پست بین المللی واردات و صادرات کالا است. پی اس پی اکسپرس برای سرعت و سهولت هر چه بیشتر مراحل واردات از چین، ترکیه، سوریه و امارات، دفاتر  خود را در این کشورها دایر نموده است. واردات قطعات الکترونیکی، قطعات یدکی خودرو، قطعات کامپیوتری و قطعات پلاستیکی، قطعات استفاده شده در صنعت برق، قطعات مربوط به ابزار دقیق و غیره از چین، امارات، ترکیه و سوریه از جمله خدماتی است که این مجموعه در زمینه واردات کالا به مشتریان ارائه می دهد. لازم به ذکر است که در این مجموعه خدمات واردات کالا بدون نیاز به ارائه کارت بازرگانی به مشتریان ارائه می گردد.

5- خرید کالا از چین، ترکیه، امارات و سوریه

خرید کالا از کشورهای چین، ترکیه، امارات و سوریه از دیگر خدماتی است که پی اس پی اکسپرس به مشتریان خود ارائه می دهد. با استفاده از خدمات خرید کالا در این مجموعه  مشتریان می توانند یک خرید مطمئن از کشورهای چین، ترکیه، امارات و سوریه داشته باشند.

برای استفاده از این خدمت تنها کافیست، مشتریان اطلاعات تولید کننده را برای کارشناسان شرکت ارسال نمایند، کارشناسان به عنوان نماینده مشتریان وارد عمل شده و آنها را در فرایند خرید یاری می کنند.پرداخت حواله ارزی، حمل و نقل، بسته بندی و انبارداری برخی از خدمات ارائه شده در پی اس پی در زمینه خرید کالا است.

پست سریع بین المللی پی اس پی

پی اس پی اکسپرس، سریع ترین پست بین المللی هوایی ایران

شرکت پی اس پی اکسپرس یکی از شرکت های پیشرو حمل و نقل بین المللی در ایران است و از سال 2011 فعالیت خود را در این صنعت آغاز نموده است. این شرکت با داشتن نمایندگی در ایران، چین، امارات، ترکیه و سوریه کلیه نیازهای مشتریان در این حوزه را از حمل بار تا ترخیص، با مناسب ترین قیمت و کمترین زمان ارائه می دهد.

کلیه خدمات ارائه شده در پی اس پی توسط کارشناسان حرفه ای و با تجربه انجام می شود. پی اس پی علاوه بر حمل و نقل، خدمات منحصر به فردی در زمینه ترخیص کالا از گمرک ارائه می دهد و بسته های پستی را به صورت یک روزه از گمرک فرودگاه امام خمینی ترخیص می نماید. استفاده از خدمات پی اس پی مزایای بسیاری برای مشتریان به همراه می آورد، برخی از این مزایا عبارتند از:

-تحویل سریع

-امکان پیگیری پست بین المللی به صورت لحظه به لحظه

-ارسال Door to Door

-سرویس پس کرایه

-اعلام هزینه تمام شده پیش از ثبت سفارش

-ترخیص یک روزه از گمرک فرودگاه امام خمینی

- اختصاص کارشناس فروش و پشتیبانی اختصاصی برای هر مشتری

چگونه سفارش خود را در پی اس پی اکسپرس ثبت کنیم؟

ثبت سفارش در پی اس پی اکسپرس (PSP) به آسانی و از طریق روش های گوناگونی قابل انجام است، برای استفاده از خدمات پی اس پی در زمینه حمل و نقل بین المللی هوایی، ترخیص کالا از گمرک، واردات و صادرات و غیره تنها کافیست از طریق یکی از روش های زیر با کارشناسان این مجموعه ارتباط گرفته شود.

1-اپلیکیشن پست بین‌المللیPSP

2-وب سایت پی اس پی به آدرس: pspexpress

3-تماس تلفنی با شماره ۴۲۲۸۱ـ۰۲۱

4-تماس تلفنی با واتساپ به شماره  ۰۹۱۰۸۱۶۸۷۶۹

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.