خرید با پی پال

جهت استفاده از  محصولات و خدمات سایت‌های خارجی، باید پرداخت خود را از طریق خدمات ارزی انجام دهید. در چنین شرایطی خرید با پی پال گزینه مناسبی است.

پی پال یکی از شناخته شده ترین سرویس های پرداخت و انتقال پول آنلاین است که از جمله خدماتی که می توان با آن انجام داد، خرید با پی پال از سایت هایی است که درگاه پی پال دارند.

خرید از فروشگاه های خارجی، خرید ارزهای دیجیتال، خرید هاست خارجی و... را می توانید با خرید پی پال انجام دهید. خوشبختانه سایت کافه ارز تمامی خدمات مربوط به پی پال را به شما ارائه می‌دهد.

در صورتی که قصد خرید از فروشگاه‌های معتبر بین‌المللی را دارید، بهتر است که انجام این کار را به مجموعه حرفه‌ای کافه ارز واگذار کنید.

نحوه خرید با پی پال

شما می‌توانید محصولات و خدمات مختلفی را با استفاده از پی پال خریداری کنید. بعضی از سایت‌های فروشگاهی به‌جای استفاده از درگاه پی پال، به ایمیل مشتریان خود فاکتور یا همان Invoice ارسال می‌کنند. در این حالت شما پرداخت Invoice پی پال در کافه ارز به آسانی امکان‌پذیر است.

البته شما در سایت‌هایی همچون eBay و علی اکسپرس می‌توانید با استفاده از درگاه پی پال، پرداخت‌های خود را انجام دهید. یکی دیگر از گزینه‌هایی که می‌توانید خرید پی پل را با آن انجام دهید، تهیه دوره‌های آموزشی آنلاین است. هر ساله دوره‌های آموزشی بین‌المللی به‌صورت آنلاین برگزار می‌شوند که برای حضور در آن‌ها باید هزینه آن را پرداخت کنید؛ شما می‌توانید خرید paypal را در چنین شرایطی انجام دهید.

بخش دیگری از افراد هستند که به دنبال تهیه هاست و دامنه خارجی سایت می‌روند؛ این افراد برای پرداخت هزینه دامنه و هاست در داخل ایران با مشکل روبرو می‌شوند که به همین علت حتماً باید از سرویس‌های بین‌المللی به این منظور استفاده کنند؛ خوشبختانه خدمات خرید از طریق پی پال در کافه ارز چنین شرایطی به کمک شما می‌آید.

هر ساله تعداد زیادی از دانشجویان ایرانی برای گرفتن پذیرش از دانشگاه‌های خارجی درخواست می‌دهند. داشتن مقاله چاپ شده در نشریات خارجی می‌تواند تأثیر زیادی بر روی روند پذیرش فرد در این دانشگاه‌ها داشته باشد. بعضی از محققان و پژوهشگران نیز برای حضور در کنفرانس‌های علمی بین‌المللی نیاز به پرداخت هزینه آن دارند. بر همین اساس خرید با پی پال یک گزینه مناسب برای شما خواهد بود که می‌توانید به‌صورت ویژه از آن استفاده کنید.

البته بیشتر کسانی که خرید paypal‌ را انجام می‌دهند به دنبال خرید از سایت‌های فروشگاهی هستند. به این منظور شما می‌توانید به سایت فروشگاهی مدنظر خود وارد شوید و محصولات خود را انتخاب کنید. بعد از اینکه محصولات مورد نظر شما در سبد قرار گرفت، می‌توانید برای انجام سایر مراحل دست به کار شوید.

در نهایت شما باید روش پرداخت محصول را انتخاب کنید. در این مرحله شما باید بر روی گزینه خرید با پی پال کلیک کنید که به درگاه اینترنتی پی پال وارد می‌شوید و کارهای پرداخت را از این طریق انجام خواهید داد. خوشبختانه خرید پی پال با کمک کافه ارز آسان شده است و شما می‌توانید خدمات پیپال را از طریق سایت کافه ارز به دست بیاورید.

 در صورتی که شخص بخواهد مقاله خود را چاپ کند، در ابتدا باید هزینه مربوط به آن را پرداخت نماید؛ خوشبختانه خرید پی پال در کافه ارز به شما این امکان را می‌دهد که پرداخت هزینه مقاله را از این راه به آسانی انجام دهید.

چگونه با پی پال خرید کنیم؟

همان‌طور که در بخش قبل به آن اشاره کردیم، خرید با پی پال در موارد مختلفی به کمک شما می آید. اما پرسش مهم این است که چگونه با پی پال خرید کنیم؟ با استفاده از خدمات خرید با پی پال در کافه ارز، شما بدون داشتن یک حساب بین المللی یا کارت اعتباری، می توانید به آسانی از فروشگاه های خارجی و برند های معتبر دنیا خرید کنید یا هزینه های مختلف ارزی را پرداخت نمایید.

نکته‌ای که باید در زمان خرید اینترنتی به آن توجه کنید این است که در هنگام خرید با پی پال حتماً به نوع ارز سایت فروشگاهی نیز دقت کنید. به‌طور مثال برخی از سایت‌های اروپایی فقط از ارز یورو پشتیبانی می‌کنند که شما هم باید پرداخت پی پال را با این ارز انجام دهید.

اما باید توجه داشته باشید که بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین امکان ارسال به ایران ندارند و برای خرید کالا و محصول فیزیکی، باید آدرس یکی از دوستان و آشنایان خود را در خارج از ایران جهت خرید محصول ثبت کنید تا بعد از خرید محصول، این کالا به آن‌ها تحویل داده شده و سپس برای شما ارسال کنند.

خرید اینترنتی با پی پال

در بین تمامی سرویس‌های پرداخت آنلاینی که در دنیا وجود دارد، برخی از آن‌ها دارای ارزش و اعتبار بیشتری هستند. در حال حاضر سیستم پی پال یکی از قدرتمندترین سرویس‌های پرداخت را ایجاد کرده است که بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند.

برای اینکه شما بتوانید از تمامی امکانات پی پل به‌خوبی استفاده کنید، باید حتماً در آن حساب کاربری داشته باشید. با داشتن این حساب کاربری می‌توانید از برخی تخفیف‌های فروشگاهی هم برخوردار شوید که یک امتیاز ویژه برای شما به حساب می‌آید. در حال حاضر تعداد زیادی از افراد هستند که در پی پال، حساب فعال ندارند.

با این حال ممکن است که این افراد بخواهند یک یا چند خرید اینترنتی از طریق پی پال انجام دهند. در این حالت شما می‌توانید خرید پی پال را با استفاده از سایت کافه ارز انجام دهید. در واقع شما مقدار ریالی به سایت کافه ارز پرداخت می‌کنید و این سایت، پرداخت paypal‌ را برای شما انجام می‌دهد.

زمانی که شما خرید با پی پال را به عهده سایت کافه ارز می‌سپارید، مقدار کمی را به‌عنوان کارمزد پرداخت خواهید کرد. برای انجام این کار در ابتدا قیمت دقیق محصول مورد نظر خود را محاسبه کنید و معادل ریالی آن را به حساب سایت کافه ارز پرداخت کنید. زمانی که این کار را انجام دادید، خرید اینترنتی شما در سایت مورد نظر ثبت می‌شود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.