فناوری های پیشرفته در نرم افزار حسابداری

از روش‌های سنتی حسابداری تا استفاده از نرم افزارهای حسابداری آفلاین راه طولانی و پر فراز و نشیبی سپری شده است. اما تحول اساسی از نرم افزارهای آفلاین به سرویس ها و نرم افزارهای ابری یا همان آنلاین با سرعت بیشتری پیش رفته است و اکنون در بسیاری از کشورهای توسعه‌یافته از نرم افزارهای حسابداری تحت وب برای انجام امور حسابداری شرکت‌ها و کسب و کارهای گوناگون بهره‌ می‌گیرند.

سیستم‌های مدرن نرم افزار حسابداری در جهان

اما چرا با این سرعت نرم افزارهای آنلاین مدیریت پروژه، مدیریت ارتباط با مشتریان، اتوماسیون و چت‌های آنلاین، ذخیره‌سازی آنلاین و نرم افزارهای حسابداری تحت وب گسترش یافته‌اند؟

پاسخ به این پرسش آن هم در دوره همه‌گیری ویروس کرونا کار دشواری نیست. اکنون بیش از همیشه امکان ارتباط کارکنان سازمان‌ها به صورت دورکاری و از نقاط مختلف اهمیت یافته است. رشد اینترنت شیوه ارتباط از راه دور را برای سازمان‌ها و شرکت‌های کوچک و بزرگ تسهیل نموده است. البته پاندمی کرونا شدت نیاز به این مهم را دو‌چندان کرده است.  طی پژوهش‌هایی که در آلمان انجام شده است بسیاری از شرکت ها از شیوه دورکاری استقبال کرده اند، حتی پس از پایان همه گیری کرونا.

اما این تنها دلیل برای گسترش سرویس های حسابداری و مدیریتی نیست. اکنون با رشد تکنولوژی نیاز است تا مدیران در مدت زمان محدودتری تصمیم‌های مهم مدیریتی بگیرند. این امر مستلزم دسترسی به داده ها و اطلاعات مالی، موجودی لحظه ای کالاها و محصولات مختلف است. گسترش شگفت انگیز تلفن‌های همراه، این ابزار هوشمند را به یک کامپیوتر پیشرفته شخصی مبدل ساخته است. بنابراین مشاهده اطلاعات و داده‌های مهم کسب‌و‌کار روی گوشی‌های تلفن‌همراه به یک امر ضروری و اجتناب‌ناپذیر تبدیل شده است. اکنون بیش از پیش به دنبال بهترین نرم افزار حسابداری موبایل هستیم.

توسعه نرم افزار حسابداری هوفر

با رشد هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، اتصال نرم افزارهای آنلاین به یکدیگر و گسترش اینترنت اشیا، نرم افزارهای حسابداری نیز به سرعت توسعه یافته اند. هوفر، محصول شرکت پرنیان پردازش پارس است که بیش از ۱۸ سال سابقه فعالیت در حوزه تولید نرم افزارهای سازمانی را در کارنامه موفق خود داراست. بیش از ۵ سال از توسعه نرم افزار حسابداری هوفر می گذرد و اکنون این نرم افزار به خوبی نیازهای متنوع کسب و کارهای پیشرو و علاقمند به فناوری را مرتفع می‌نماید. در ادامه با بخشی از تکنولوژی های هوفر بیشتر آشنا می‌گردیم:

فناوری های پیشرفته در نرم افزار حسابداری هوفر

اپلیکیشن حسابداری هوفر

اپلیکیشن هوفر با ساختاری یکپارچه و پایدار در اختیار کاربران فعال هوفر قرار دارد. هر آنچه در نسخه تحت وب قابل مشاهده است در این اپلیکیشن نیز قابل مشاهده است. بنابراین اطلاعات، گزارشات و داده های مالی در همه دستگاه ها شامل کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و موبایل در دسترس می باشد و همه این ابزارها به یکدیگر متصل هستند. اپلیکیشن هوفر جزء کامل ترین اپلیکیشن های حسابداری و مالی شرکتی در ایران است.

همچنین نسخه رایگان نرم افزار حسابداری موبایل هوفر برای همه کاربران به صورت رایگان در دسترس است. نرم افزار حسابداری موبایل رایگان هوفر از معدود اپلیکیشن های حسابداری است که برای کسب‌و‌کارها و امور شرکتی طراحی گردیده است. بسیاری از اپلیکیشن های موجود ایرانی در اپ استورها، تنها برای حسابداری شخصی طراحی شده‌اند. اما هوفر این اپلیکیشن را در سطح سازمانی و شرکتی عرضه داشته است.

هوفر2

یادگیری رفتار کاربر در سیستم کدینگ هوفر   

نرم افزار حسابداری هوفر مجهز به سیستم یادگیری هوشمند است. هوفر به شکل هوشمند ارتباط بین تفصیلی ها و معین ها را بر اساس مدلی که کاربر از آن‌ها استفاده می‌کند تشخیص می‌دهد و به کاربر در ثبت اطلاعات یاری می‌رساند. این امر سرعت و دقت ثبت اطلاعات را افزایش می‌دهد. هر ابزاری که به سرعت و دقت کار حسابدار یا مدیر مالی بیفزاید می تواند در افزایش رضایت و در نهایت کیفیت خدمات حسابداری تاثیر فراوانی بگذارد.

پردازش پیامک‌ها در نرم افزار حسابداری هوفر

در نرم افزار حسابداری هوفر پیامک‌های بانکی دریافتی – مثلا پیامک‌های دریافتی روی موبایل  مدیر‌عامل – به صورت خودکار پردازش می گردند و در نرم افزار حسابداری در اختیار حسابدار قرار می‌گیرند تا بتواند برگه های دریافت و پرداخت مرتبط با آن پیامک را ثبت نماید.

مغایرت گیری هوشمند بانکی هوفر

در نرم افزار حسابداری تحت وب  هوفر امکان اتصال مستقیم به درگاه بانک و دریافت صورتحساب بانکی و مغایرت‌گیری هوشمند وجود دارد. این کار حجم و فشار‌کاری حسابدار را به شدت کاهش می‌دهد.

تشخیص خودکار خطاهای کاردکس در هوفر

در برخی از شرکت ها به ویژه شرکت‌های بازرگانی، کاردکس‌های ارسالی از انبار آشفته و نامنظم هستند. پس و پیش‌شدن برگه‌ها باعث می‌گردد تا بهای تمام‌شده و قیمت میانگینی را که الگوریتم انبار محاسبه می کند دچار مشکل نماید. نرم افزار حسابداری آنلاین هوفر بر اساس یادگیری هوشمند اشکالات را تشخیص داده و مشکل را حل می‌کند. نرم افزار حسابداری بازرگانی هوفر یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری آنلاین در ایران است که بسیاری از نیازمندی‌های مالی و حسابداری شرکت های بازرگانی را پوشش می دهد.

امکان اتصال نرم افزار حسابداری شرکتی هوفر به نرم افزارهای دیگر

نرم افزار حسابداری هوفر می تواند به فروشگاه اینترنتی شما متصل گردد. از این طریق به روز رسانی قیمت ها از طریق نرم افرار آنلاین حسابداری هوفر انجام می‌گیرد و کلیه تراکنش‌ها روی سایت به سرعت روی هوفر بارگزاری می گردد. بنابراین حسابداران و مدیران مالی با دقت و سرعت بالایی فرایند کار مالی خود را ادامه می‌دهند.

همچنین این نرم افزار امکان اتصال به نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان یا همان CRM را داراست. بنابراین می توان ارتباط دیجیتال میان واحد حسابداری و واحد بازاریابی و فروش را برقرار کرد. از این طریق وضعیت مالی هر یک از مشتریان در نرم افزار CRM مشخص بوده و امکان برگزاری کمپین های بازاریابی هدفمند فراهم می‌گردد.

این پایان کار نیست. نرم افزار حسابداری هوفر می تواند به سیستم آموزش شما یا همان LMS متصل گردد. شرکت هایی که در زمینه آموزش های آنلاین و آموزش‌های حضوری فعالیت دارند می توانند از این امکان ویژه بهره مند گردند.

اتصال حسابداری هوفر به زیرساخت‌های دیگر مانند شیرپوینت Share Point و دیگر اتوماسیون‌های اداری ویژگی قابل توجه هوفر است. به طور‌‌کلی می‌توان گفت نرم افزار حسابداری هوفر امکان اتصال به نرم افزارهای مایکروسافت را داراست.

هوفر3

انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری

گزینش بهترین نرم افزار حسابداری از میان صدها نرم افزار حسابداری که در کشور موجود است کار ساده‌ای نیست. اما می‌توان شاخص‌های کلیدی مهم در انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری را برشمرد. نرم افزار حسابداری مطلوب باید این ویژگی‌های مهم را داشته باشد:

  • امکان استفاده از نرم افزار در همه دستگاه‌ها
  • امکان اتصال به نرم افزارها و زیرساخت‌های دیجیتال دیگر
  • رابط کاربری آسان و در عین حال جامع
  • سرعت بالای نرم افزار حسابداری
  • امکان استفاده هم‌زمان چند کاربر از نرم افزار
  • داشتن اپلیکیشن اختصاصی موبایل
  • مورد تایید حسابداران و مدیران مالی
  • به روز رسانی مستمر و بهنگام

با این اوصاف می‌توان راحت‌تر نسبت به انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری اقدام کرد. اگر می خواهید جزئیات بیشتری در خصوص نرم افزار حسابداری هوفر بدانید یا دموی رایگان نرم افزار را مشاهده نمایید با شماره تماس شرکت پرنیان پردازش پارس، طراح و توسعه‌دهنده نرم افزار هوفر تماس حاصل نمایید:

021-91013342

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.