هزینه تزریق ژل در ایران چقدر است؟

 گرچه در گذشته روش های زیادی برای زیباسازی وجود نداشت و افراد گزینه‌های کمی را برای این کار در پیش رو داشتند، اما امروزه و به لطف پیشرفت علم، گزینه‌های پیش روی این افراد افزایش‌یافته است.

یکی از فاکتورهای مهم افراد برای انتخاب یک گزینه از میان گزینه‌های مختلف به جهت زیباسازی بیشتر خود، هزینه این روش‌ها می‌باشد. یکی از روش‌های مدرن که مورد استقبال خوبی نیز قرارگرفته است تزریق ژل می‌باشد.

در این مقاله قصد داریم به این روش زیباسازی و جوان‌سازی و همچنین عوامل مؤثر بر هزینه‌های آن بپردازم.

تزریق ژل

تزریق ژل یکی از تکنیک‌های تزریقی بسیار مؤثر در از بین بردن عوامل پیری و همچنین اصلاح برخی از ایرادهای چهره است. به‌طوری‌که افراد می‌توانند به کمک این روش به ظاهری زیبا و جوان دست یابند. به‌طورمعمول در تزریق ژل به‌صورت و نواحی مختلف بد از ژل‌های هیالورونیک اسید استفاده می‌شود.

این ماده حدود ۶ الی ۱۸ ماه ماندگاری دارند و پس‌ازآن رفته‌رفته به‌صورت طبیعی جذب می‌شوند و باید تمدید شوند. مزیت دیگر این ژل‌ها که برای بزرگ کردن و حجم دهی به نقاط مختلف بدن و صورت استفاده می‌شوند این است که اگر پس از تزریق، فرد به هر دلیلی پشیمان شود یا از نتیجه حاصله راضی نباشد، با تزریق یک آنزیم، فرم و ظاهر آن قسمت کاملاً به حالت اول بازمی‌گردد (تزریق این آنزیم هیچ عارضه‌ای ندارد).

هزینه تزریق ژل

در میان روش‌های زیباسازی و جوان‌سازی، استفاده از ژل برای برطرف کردن آسیب‌ها و افتادگی‌های پوست یکی از ارزان‌ترین عمل‌های زیبایی است. این روش عوارض خیلی کمی داشته و اثرات قابل‌توجهی بر روی چهره افراد می‌گذارد. همانند بسیاری از اقدامات، هزینه تزریق ژل به عوامل مختلفی بستگی دارد و به‌صورت کلی نمی‌توان یک قیمت مشخص را برای آن تعیین نمود. در ادامه به بررسی این عوامل می‌پردازیم.

محل انجام تزریق

به‌طورکلی قیمت تزریق ژل در شهرهای مختلف می‌توانند به‌صورت متفاوتی باشند. به‌عنوان‌مثال ممکن است هزینه تزریق ژل در شهرهای بزرگ نسبت به شهرهای کوچک بیشتر باشد. همچنین در شهرهای بزرگ، این موضوع که در کدام ناحیه از شهر این عمل را انجام می‌دهید می‌تواند در قیمت این عمل زیبایی تأثیرگذار باشد.

کلینیک انجام تزریق ژل

هر کلینیک زیبایی بر اساس تجهیزات و امکاناتی که در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار می‌دهند قیمت‌های مختلفی را برای خدمات درمانی و زیبایی خود در نظر می‌گیرند. این امکان وجود دارد که هرچه یک کلینیک تجهیزات بیشتری داشته باشد و از شهرت بیشتری برخوردار باشد، برای انجام تزریق ژل هزینه بیشتری را دریافت کند. توجه داشته باشید که هرگز نباید صرفاً به دلیل قیمت پایین، کلینیک ارزان را انتخاب کرد چراکه بی‌کیفیت بودن خدمات آن می‌تواند سبب بروز عوارض جانبی جبران‌ناپذیری در حین کار گردد.

کلینیک‌های خوب و معتبر همیشه سعی می‌کنند تا از کادر درمانی باتجربه و حرفه‌ای برای ارائه خدمات خود استفاده کنند. همین موضوع نیز می‌تواند سبب بالاتر بودن قیمت تعرفه‌ها در مقایسه با سایر کلینیک‌های شهر گردد. کلینیک‌های زیبایی که همیشه دستگاه‌ها و متدهای استفاده‌شده را در اولویت خود قرار می‌دهند قیمت بالایی را برای خدمات خود در نظر می‌گیرند. پس اگر دوست دارید تا از به‌روزترین تکنولوژی‌ها درزمینه زیبایی بهره ببرید بهتر است بودجه بیشتری را برای عمل زیبایی خود در نظر بگیرید.

اجرت پزشک برای انجام تزریق ژل

پزشک‌ها با توجه به تخصص و مهارتی که در انجام تزریق ژل دارند اجرت‌های مختلفی را برای خود در نظر می‌گیرند. همچنین پزشکانی که شناخته‌شده‌تر هستند، ممکن است برای انجام تزریق ژل مبلغ بیشتری را دریافت نمایند؛ بنابراین افرادی که پزشک‌های مختلفی را برای این کار انتخاب می‌کنند باید هزینه‌های متفاوتی را نیز پرداخت کنند. اما هرگز توصیه نمی‌شود که به دلیل پرداخت هزینه کمتر، عمل تزریق ژل و سلامتی خود را به دست افراد غیرمتخصص بسپارید.

نوع و برند ژل تزریقی

این روزها انواع مختلفی از ژل‌های تزریقی وارد بازار شده‌اند، که با توجه به کیفیت ساخت و نوع برند قیمت آن‌ها متفاوت می‌باشند. یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین عوامل در تعیین قیمت ژل تزریقی مربوط به ترکیبات آن است؛ اما توصیه می‌شود که سعی کنید برای تزریق ژل از برندهای معتبر استفاده نمایید و صرفاً به خاطر هزینه کمتر به سمت برندهای بی‌کیفیت نروید.

حجم موردنیاز برای تزریق ژل

مورد دیگری که در این خصوص اهمیت دارد، حجم موردنیاز ژل برای رسیدن به نتیجه مطلوب است. به‌عنوان‌مثال کسانی که از چین‌وچروک بیشتری در چهره خود برخوردار هستند در مقایسه با افرادی که خطوط صورت آن‌ها کمتر است برای رسیدن به‌ ظاهر ایدئال خود باید حجم بیشتری از ژل را تزریق کنند. همچنین افرادی که خواهان افزایش حجم بیشتری در اندام‌های خود هستند، عمل تزریق ژل آن‌ها نیاز به میزان ژل بیشتری دارد و درنتیجه هزینه بیشتری باید پرداخت نمایند.

تزریق

ناحیه موردنظر برای تزریق ژل

یکی از عوامل تأثیرگذار بر قیمت تزریق ژل، ناحیه‌‌ای است که شخص قصد تزریق به آن را دارد. به این صورت که هر چه این ناحیه وسیع‌تر بوده و یا از حساسیت بیشتری برخوردار باشد قیمت نهایی کار نیز افزایش می‌یابد. به‌عنوان‌مثال هزینه تزریق ژل به بینی با هزینه تزریق ژل به گونه یکسان نخواهد بود.

آیا هزینه‌های تزریق ژل توسط بیمه پرداخت می‌شود؟

ممکن است برای بسیاری از افرادی که قصد تزریق ژل را دارند این سؤال پیش بیاید که آیا بیمه هزینه این عمل زیبایی را پوشش می‌دهد یا خیر؟ برای پاسخ به این افراد باید بیان کرد که ازآنجایی‌که تزریق ژل نوعی عمل زیبایی محسوب می‌شود هزینه‌های آن شامل خدمات بیمه نیست. البته شرکت‌های بیمه گاهی برای خدماتی که ارائه می‌دهند شرایط خاصی را در نظر می‌گیرند؛ بنابراین برای اطلاع از اینکه آیا هزینه‌های تزریق ژل شما شامل بیمه می‌شود یا نه می‌توانید از پزشک مربوطه و یا شرکت بیمه خود سؤال کنید.

در برخی از موارد نادر مثل درمان برخی مشکلاتی که در اثر حادثه‌ای خاص به وجود آمده‌اند شرکت‌های بیمه هزینه را تحت پوشش خود قرار می‌دهند. پس اگر شما نیز تحت پوشش بیمه هستید و فکر می‌کنید مشکل شما می‌تواند در دسته موارد خاص قرار بگیرد قبل از اقدام به تزریق ژل، تحقیقات لازم را انجام دهید.

سخن پایانی

گرچه عواملی مانند اینکه عمل تزریق ژل را در چه کلینیکی انجام می‌دهید یا این‌که این کار توسط کدام پزشک انجام می‌شود و یا اینکه برند ژل انتخابی شما چه خواهد بود بر قیمت نهایی عمل تزریق شما تأثیرگذار است، اما نباید فراموش کرد که این عمل بر روی بدن شما انجام می‌شود و می‌تواند بر روی سلامت شما تأثیرگذار باشد، پس بهتر است تنها به هزینه آن توجه نکنید و با پرداخت مبلغ بیشتری سلامت خود را به خطر نیندازید.

همچنین شما می‌توانید با انتخاب بهترین ژل، مراجعه به کلینیک و متخصص معتبر و رعایت مراقبت‌های بعد از تزریق، ماندگاری اثرات حاصل از تزریق را بیشتر کنید تا به تعداد جلسات تکرار تزریق کمتری نیاز داشته باشید و درنتیجه هزینه کمتری را بپردازید. برای مشاهده اطلاعات کامل کامل درباره روش های تزریق ژل و معرفی پزشک ها به سایت https://doctoreto.com/blog/ مراجعه کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.