شماره روزنامه ۶۰۴۳
|
آرشیو روزنامه شماره ۶۰۳۱ دنیای اقتصاد

اخبار فرهنگ و هنر - روزنامه شماره ۶۰۳۱

  • مرد متفاوت سینما

    دنیای اقتصاد: از احمدرضا معتمدی، فیلم‌ساز و مولف شناخته‌شده ایرانی و صاحب آثاری چون دیوانه از قفس پرید، سوءتفاهم، آلزایمر و ...، با حضور شماری از هنرمندان سینما همچون علی نصیریان، پوران درخشنده، احمد مهرانفر، ابوالفضل جلیلی،‌ مجید اسماعیلی، مسعود نقاش‌زاده، مهوش وقاری و … در سالن فردوس موزه سینمای ایران تجلیل شد.
  • همنوایی با اقوام ایرانی در کنسرت «نُونَوا»

    دنیای اقتصاد: گروه موسیقی «نُونَوا» با هدف گفت‌وگوی فرهنگ‌ها، تمدن‌ها، زبان‌ها، و لهجه‌های اقوام ایرانی، کنسرتی از موسیقی اقوام را با پوشش محلی هر قومیت در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲۷ و ۲۸ خرداد در صحنه خلیج فارس این مجموعه برگزار می‌کند.
  • نمایشگاه «پیل در تاریکی» در گالری سیحون

    دنیای اقتصاد: نمایشگاه گروهی نقاشی «پیل در تاریکی» از فردا جمعه در گالری سیحون برپا می‌شود. در این نمایشگاه ۱۲ اثر از هنرمندان مطرحی چون علی گلستانه، همایون سلیمی، یعقوب عمامه‌پیچ، ایرج اسکندری، بهنام جلالی جعفری، شهرام کریمی، کیوان عسگری و ابراهیم اکبری گرز در معرض دید مخاطبان هنر‌های تجسمی قرار می‌گیرد.
  • ورود «سرگیجه» به شبکه‌ نمایش خانگی

    دنیای اقتصاد: رئالیتی‌شوی «سرگیجه» از سه‌شنبه ۲۹ خرداد از پلتفرم فیلم‌نت پخش می‌شود. در این برنامه در هر قسمت چهار چهره شناخته‌شده در قالب چالش‌هایی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. «سرگیجه» مسابقه‌ای است که شرکت‌کننده‌ها در آن به همدیگر حکم کرده و هر کسی محکوم شود باید چالش‌های سخت و نفسگیر برنامه را انجام دهد.
  • دل‌نگرانی راسل کرو از ادامه گلادیاتور

    دنیای اقتصاد: راسل کرو، بازیگر مطرح، نظر خود را در مورد دنباله جدید فیلم «گلادیاتور» ساخته ریدلی اسکات به اشتراک گذاشت و اعتراف کرد که از ساخت این دنباله کمی ناراحت است.

پربازدیدهای سایت خوان

بیشتر