شماره روزنامه ۶۰۴۴
|
آرشیو روزنامه شماره ۶۰۳۱ دنیای اقتصاد

اخبار صنعت و معدن - روزنامه شماره ۶۰۳۱

  • اولویت مدیریت ناترازی برق

    دنیای اقتصاد: مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر و سخنگوی صنعت برق در نشست خبری دومین نمایشگاه ملی ایران آباد، بیان کرد: میزان مصرف برق ۷۵‌درصد مشترکان، پایین‌‌‌تر از الگوی مصرف است و حدود ۲۵‌درصد از مشترکان پرمصرف هستند. به گفته‌‌ او میزان ناترازی در تیر و مرداد، حدود ۱۰‌هزار مگاوات پیش‌بینی می‌شود و با تمهیدات اندیشیده‌شده، در تابستان امسال خاموشی نخواهیم داشت.
  • صدور ۳۶۰‌هزار مجوز کسب‌وکار الکترونیکی در بخش کشاورزی

    دنیای‌اقتصاد: معاون دبیرخانه مجوزها و پروانه‌‌های وزارت جهاد کشاورزی گفت: صدور مجوزهای کسب‌وکار الکترونیکی بخش کشاورزی از طریق درگاه ملی مجوزهای کشور از سال ۱۴۰۱ آغاز شده و اکنون به ۳۶۰‌هزار مورد رسیده است.
  • رسوخ روزافزون هوش مصنوعی در کسب‌وکارها

    حسن ولی‌بیگی سرپرست گروه پژوهش‌های محیط کسب‌وکار موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی
    امروزه شاهد گسترش و رسوخ هوش مصنوعی به روش‌های مختلف در کسب‌وکارها برای بهبود کارآیی، صرفه‌‌‌جویی در زمان و کاهش هزینه‌‌‌ها هستیم. با پیشرفت مداوم، هوش مصنوعی به‌سرعت در حال تبدیل شدن به یک منبع گرانبها برای بنگاه‌ها در سراسر جهان و صنایع مختلف برای بهره‌‌‌گیری از مزایای آن است. کسب‌وکارها در چشم‌‌‌انداز دیجیتال پرسرعت امروز به طور فزاینده‌‌‌ای از هوش مصنوعی برای به دست آوردن مزیت رقابتی، ساده‌‌‌سازی عملیات و ایجاد نوآوری استفاده می‌کنند. هوش مصنوعی در نحوه عملکرد کسب‌وکارها، از خودکارسازی کارهای روزمره تا باز کردن بینش‌‌‌های ارزشمند از داده‌‌‌ها، انقلابی ایجاد کرده است.

پربازدیدهای سایت خوان

بیشتر