شماره روزنامه ۵۹۸۸
|
آرشیو روزنامه شماره ۵۹۸۸ دنیای اقتصاد

اخبار صنعت و معدن - روزنامه شماره ۵۹۸۸

  • عقبگرد تولید و فروش صنعتی

    دنیای اقتصاد: رشد میانگین متحرک سه‌ماهه منتهی به اسفند سال۱۴۰۲، در شاخص تولید و شاخص فروش فعالیت‌های صنعتی بورسی روندی کاهشی داشته است. بررسی روند یک‌ساله نشان می‌دهد بنگاه‌ها، سال۱۴۰۲ را با رشد ناچیز ۰.۱درصدی شاخص تولید و کاهش ۱.۲درصدی شاخص فروش به پایان رسانده‌اند.
  • رایزنی برای اعطای تسهیلات به صنعت دارو

    دنیای‌اقتصاد: معاون وزیر صمت اظهار امیدواری کرد که ظرف چند ماه آینده بر اساس تفاهمات انجام‌شده میان وزارت بهداشت، صنعت، معدن و تجارت و همچنین نظام بانکی بتوانیم تسهیلات مناسبی را هم در قالب تامین مالی و هم در قالب تسهیلات در اختیار صنعت دارو قرار دهیم.
  • مسیر معدن‌کاری پایدار

    دنیای‌اقتصاد: تغییرات اقلیمی یکی از چالش‌‌‌های مهم پیش‌روی جهان امروز است و تاثیرات آن بر تمام بخش‌‌‌ها محسوس است. معدن که نقش تعیین‌کننده‌ای در تامین مواد اولیه موردنیاز صنایع مختلف دارد، از تاثیرات تغییرات آب‌وهوایی در امان نیست. در واقع، صنعت معدن سهم قابل‌توجهی در انتشار گازهای گلخانه‌ای دارد که محرک اصلی تغییرات آب‌وهوایی است.
  • تولید بیش از ۳۲ میلیون تن فولاد خام در ۱۴۰۲

    دنیای‌اقتصاد: تولید فولاد خام کشور طی سال ۱۴۰۲ با ۵.۵درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته، از مرز ۳۲میلیون تن فراتر رفت.
  • خسارت باد و باران به ۱۲۳اصله پایه توزیع برق سیستان و بلوچستان

    دنیای‌اقتصاد: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر شرایط جوی حاکم در سطح استان، تاکنون ۱۲۳ اصله پایه فشار متوسط و ضعیف شبکه توزیع برق این منطقه دچار خسارت و تخریب شده است.

پربازدیدهای سایت خوان

بیشتر