شماره روزنامه ۶۰۱۸
|

  • هتل یا بوستان؟

    دنیای اقتصاد: مدت‌هاست که شهرداری تهران سودای راه‌‌‌اندازی هتل‌‌‌های جنگلی را در سر دارد. بارها اعلام کردند که می‌‌‌خواهند در راستای توسعه گردشگری و توریسم در تهران، ‌‌‌ هتل‌های جنگلی بسازند. موضوع از دوسال قبل شروع شد؛ روزی که زاکانی به شورای شهر تهران رفت و در تشریح پروژه‌‌‌هایی که با مشارکت بخش خصوصی قرار است آغاز شود، گفت: در ۸ بوستان تهران هفت هتل‌‌‌ پنج تا هفت‌ستاره می‌‌‌سازیم و اگر در ۸ بوستان پیرامونی مجوز ساخت‌وساز داده شده است مثل کوهسار، باید درصد‌‌‌ها را بارگذاری کنیم تا برای مثال پنج هتل پنج تا هفت‌ستاره بسازیم.
  • قبولی خیران مدرسه‏‏‌ساز در همدان

    دنیای‌اقتصاد – همدان - محبوبه یادگاری: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان گفت: ۹۰۰ میلیارد ریال معادل صددرصد از تعهدات خیران مدرسه‌‌‌ساز استان در سال گذشته محقق شد که این کمک‌‌‌ها بخشی از کمبود فضاهای آموزشی را برطرف کرد.
  • گشایش دفتر نظام مهندسی معدن ایران در افغانستان

    دنیای‌اقتصاد – بیرجند: با حضور روسای سازمان نظام مهندسی معدن ایران و خراسان جنوبی در حاشیه نمایشگاه هفته صنعت کابل، تفاهم‌‌‌نامه همکاری بین سازمان نظام مهندسی معدن ایران و اتاق معادن و صنایع افغانستان به امضا رسید.
  • رونق اقتصادی هرمزگان با اجرای مصوبات شورای گفت‌وگو

    دنیای‌اقتصاد – بندرعباس: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان گفت: اجرایی شدن مصوبات شورای گفت‌وگو علاوه بر تاثیرات بسیار خوبی که بر بدنه اقتصاد استان دارد مسیر امیدبخشی را مقابل فعالان اقتصادی قرار می‌دهد.
  • ساخت ۲۰۰‌هزار واحد مسکونی در تهران

    عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به تعامل دولت و مدیریت شهری برای نوسازی بافت فرسوده در دوران ریاست جمهوری آیت‌الله رئیسی فقید اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در ۳۰ ماه گذشته با همراهی دولت سیزدهم در پایتخت رخ داد، حرکت پرشتاب برای افزایش آمار صدور پروانه و تخریب و بازسازی ساختمان‌‌‌های فرسوده بود.
  • پایش ماهواره‌‌‌ای حریم پایتخت

    علی‌‌‌اکبر فسایی، مدیرکل حریم شهرداری تهران‌، ‌‌‌ در مورد وضعیت حریم پایتخت افزود: در طرح جامع، تکمیل طرح راهبردی حریم پایتخت تکلیف شده و در سال ۱۳۹۶ این طرح راهبردی توسط شورای عالی شهرسازی تصویب و ابلاغ شد.
  • تکمیل اورهال‌ هزار و ۴۰۰ اتوبوس تا پایان سال

    سید‌محمد آقامیری، رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه قرارداد اورهال‌ هزار و ۴۰۰ دستگاه اتوبوس در سال گذشته منعقد شده بود، اظهار کرد: قرار بر این بود طی دو سال این اتوبوس‌‌‌ها اورهال شوند و به ناوگان برگردند. وی با اعلام اینکه بیش از ۵۰۰ دستگاه تاکنون اورهال شده و بازسازی بقیه نیز امسال تکمیل خواهد شد، تصریح کرد: در روزهای پایانی سال قبل با احتساب اتوبوس‌‌‌های اورهال شده و اتوبوس‌‌‌های نو، تعداد دستگاه‌‌‌های فعال ناوگان ۲هزار و ۵۰۰ دستگاه بود.
  • شرط حذف معطلی در ایستگاه‏‏‌های مترو

    دنیای اقتصاد: همگان معتقدند که دیگر شبکه حمل‌ونقل کلان‌شهر تهران کشش پاسخگویی به مسافران فعلی را ندارد؛ همگان می‌‌‌دانند که حال اتوبوس‌‌‌های پایتخت خوب نیست به گونه‌‌‌ای که آنقدر تعدادشان کم است که بنا به آماری که مدیران شرکت واحد اتوبوسرانی ارائه دادند به طور میانگین مسافران ۳۵ تا ۴۰ دقیقه در صف انتظار رسیدن و سوار شدن اتوبوس می‌‌‌مانند.
  • پاداش صرفه‌‌‌جویی برق خانگی در خراسان جنوبی

    دنیای‌اقتصاد - بیرجند - محمد قربانی: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از ابلاغ مصوبه وزیر نیرو در راستای تشویق مدیریت مصرف برق خانگی از اول خرداد ماه همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.
  • راه‌‌‌آهن یزد-اقلید از نیمه تابستان

    دنیای‌اقتصاد - یزد: وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه منابع مالی راه‌‌‌آهن یزد- اقلید تامین شده است، از تکمیل و بهره‌‌‌برداری از این مسیر ریلی در همکاری راه‌‌‌آهن و شرکت ساخت حداکثر در دو ماه آینده خبر داد.
  • رتبه اول تخصیص اعتبار بودجه در مازندران به وزارت نیرو رسید

    دنیای‌اقتصاد - ساری: معاون وزیر آموزش و پرورش رتبه‌‌‌بندی بودجه در سطح استان مازندران را اعلام کرد.
  • روان‌‌‌سازی ترافیک شهرکرد با احداث کمربندی شمال

    دنیای‌اقتصاد – شهرکرد: شهردار شهرکرد از آغاز عملیات اجرایی کمربندی شمال به شرق به‌منظور روان‌سازی و کاهش بار ترافیکی این شهر خبر داد.
  • آغاز اجرای فاز چهارم بوستان بزرگ فدک همدان

    دنیای‌اقتصاد - همدان- مجید ملکیان: شهردار همدان از احداث بیش از ۱۰ هکتار فضای سبز و پارک‌‌‌ طی دو سال اخیر در شهر همدان خبر داد و افزود: طی دو سال اخیر بیش از ۵ هکتار پارک در منطقه ۴ شهر همدان ایجاد شده است.
  • روابط عمومی کارآمد، گره‌گشا و امیدآفرین است

    دنیای‌اقتصاد - تبریز- امین بیل‌‌‌ساز: مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌‌‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: روابط عمومی کارآمد با تصمیم‌سازی‌های کلیدی و تخصصی، تصویر مثبتی را از دستگاه اجرایی ایجاد می‌کند و آن را در مقابل مخاطرات احتمالی و بحران‌های گوناگون حفظ می‌کند. فاطمه زارعان در سفر یک‌روزه به تبریز که به مناسبت هفته روابط عمومی انجام شد در جمع روابط عمومی‌‌‌های بخش کشاورزی با بیان اینکه آینده‌‌‌نگری و آینده‌‌‌سازی ارتباطی، ماموریت اصلی روابط عمومی در سازمان است گفت: روابط عمومی در استانداردهای مطلوب سازمانی، آینده‌‌‌پژوه، برنامه‌مدار، مساله‌محور، تصویرساز، سازنده، بالنده، انسجام‌بخش، مردم‌مدار و متحول‌کننده است بنابراین مدیران ارشد باید به روابط عمومی‌‌‌ها به چشم مدیران آینده‌‌‌ساز و گره‌‌‌گشا نگاه کنند.
  • رکورد ۲۵ ساله بارش در یزد

    امسال بارندگی‌های یزد به قدری خوب بوده که توانسته در رشد بارش‌‌‌ها، رتبه نخست کشور را کسب کند ولی کارشناسان معتقدند این بارندگی‌‌‌ها دلیلی بر پایان خشکسالی در مرکز ایران نیست.

پربازدیدهای سایت خوان

بیشتر