محصولات مزلا که حاوی پروتئین گیاهی ۱۰ گرمی است و هر بار آن فقط ۱۷۰ کالری دارد، در شش طعم مختلف شکلات مکزیکی، وانیل ماچای ژاپنی، کره بادام‌‌‌ زمینی کاکائویی پرویی، بلوبری کانادایی، شکلات پسته‌‌‌ای ایتالیایی و کره بادام اسپانیایی درست شده‌‌‌اند. بسته‌‌‌بندی هر کدام از محصولات، توسط یک طراح محلی که مواد تشکیل‌‌‌دهنده‌‌‌اش از آنجا آمده، درست شده و منعکس‌‌‌کننده المان‌‌‌های فرهنگی همان‌جاست.  مزلا تنها استارت‌آپی است که شرکت سرمایه‌گذاری «دریم ونچرز» تاکنون سه بار در آن سرمایه‌گذاری کرده و دلیل آن را «اخلاق کاری بی‌‌‌نظیر، چشم‌‌‌انداز بزرگ و مدیریت سرمایه» تیم بنیان‌گذارش عنوان کرده است.

ریچارد بلنکنشیپ، مدیرعامل دریم ونچرز می‌‌‌گوید: «دسته‌‌‌بندی محصولی بار پروتئین آماده تحولی است که مزلا وارد این صنعت کرده است – بارهایی که نه‌تنها معیارهای سلامتی را ارتقا می‌‌‌دهند، بلکه مزه فوق‌‌‌العاده‌‌‌ای هم دارند. ما با تشخیص رقابت‌‌‌پذیری این محصول، بر اهمیت ساخت برندی با پایه‌‌‌های قوی و یک پایگاه مشتری وفادار تاکید داریم. گریفین و تیمش قبلا نشان داده‌‌‌اند که مزلا این پتانسیل را دارد که به رقیبی سرسخت در بخش اسنک‌‌‌ها و بارها تبدیل شود.» اسپولانسکی در مصاحبه‌‌‌ای گفته: «در عرصه بارهای پروتئینی ما یک شکاف بزرگ را شناسایی کرده بودیم. هیچ باری هم به بافت و هم به مزه اهمیت نمی‌‌‌داد. ما محصولی تولید کردیم که مردم به خوردن آن اشتیاق داشته باشند.»  اسپولانسکی معتقد است بعد از اینکه اثبات شود محصولات مزلا برای فروش از طریق کانال‌‌‌های طبیعی مثل فروشگاه‌‌‌ هول فودز مناسب هستند، این شانس را دارند که در خرده‌‌‌فروشی‌‌‌های معروف بیشتری دسترس‌‌‌پذیر باشند. 

یوگا آکاریا، مدیر ارشد عملیاتی مزلا می‌‌‌گوید: «وقت آن رسیده که عملیات توزیع مان را گسترش دهیم تا مشتریان هر وقت و هر جا که مزلا را خواستند، به آن دسترسی داشته باشند. ما در حال تغییر بسته‌‌‌بندی، تقویت زنجیره تامین و ساختن تیمی از اپراتورهای درجه یک هستیم تا با شرکای خرده‌‌‌فروشی معروف وارد همکاری شویم. این استراتژی، رشد ما را در سال جدید دو برابر می‌‌‌کند و هدفمان این است که امسال به فروش ۱۰ میلیون دلاری برسیم.»‌‌‌