تغییر نام نمایشگاه شهر آفتاب

 عباس تقدسی‌‌نژاد مدیرعامل شرکت نمایشگاه شهر آفتاب نیز با بیان اینکه سال‌هاست که موضوع انتقال نمایشگاه‌ها به شهر آفتاب مورد تاکید همه قرار گرفته اما این مهم رخ نداده است، ادامه داد: مساله برگزاری نمایشگاه در تهران به یک موضوع رقابتی تبدیل شده و این در حالی است که قرار بود از ابتدا نمایشگاه‌ها به شهر آفتاب منتقل شوند.

وی با اشاره به اتفاقاتی که برای نمایشگاه شهر آفتاب رخ داده گفت: برند شهر آفتاب یک برند سوخته شده و احیای این برند نیز زمانبر است و بهتر است که یک برند جدید ایجاد کنیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه شهر آفتاب با بیان اینکه شرکت نمایشگاهی که در سئول فعال است نامش شرکت سهامی نمایشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران است که به نمایشگاه تهران شهرت یافته، تصریح کرد: پیشنهاد ما این است که مجموعه شهر آفتاب به شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران تغییر نام دهد. به گزارش «ایسنا»، اعضای شورای شهر به بیان نظرات خود پرداخته و نهایتا مهدی چمران پیشنهاد داد که شرکت نمایشگاه شهر آفتاب به شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی آفتاب تهران تغییر نام دهد چرا که منظور از آفتاب برکت حضور مرقد بنیان‌‌گذار انقلاب است. به گزارش «ایسنا»، نهایتا اعضای شورای شهر با ۱۹ رای با تغییر نام نمایشگاه شهر آفتاب موافقت کردند همچنین با رای مثبت خود لایحه شهردار تهران درباره اصلاح اساسنامه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی آفتاب (شهر آفتاب تهران) را به تصویب رساندند.