به گزارش  روابط عمومی فولاد اکسین در ابتدای این نشست افشین محمدی، رئیس هیات مدیره فولاد اکسین توضیحاتی پیرامون همگرایی و هم‌سویی در فولاد اکسین جهت رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده داد و افزود: باوجود همه مشکلات و موانعی که وجود داشت در سه ماه گذشته کارکنان پرتلاش این شرکت زحمات بسیاری کشیدند و دورانی که می‌توانست پرتنش و پر چالش باشد را با کمترین چالش پشت‌سر گذاشتند و تمام سعی خود را در راه رسیدن به اهداف سهامداران و خدمت به مردم به کار گرفتند.

محمدی ادامه داد: در کنار هم با استفاده از ظرفیت مدیر‌عامل همه باید تلاش کنیم تا این شرکت برای سال‌ها و دهه‌های آینده رونق بیشتری پیدا کرده و با موفقیت به نسل‌های بعد از خود بدهیم و مسئولیتی که امروز به گردن ماست روزی به پایان خواهد رسید و این میراث باید به نسل آینده برسد.

در ادامه احسان نمازی‌زاده، عضو هیات مدیره اشاره کرد: مدیریت و کار مدیریتی یک کار جمعی و با استفاده از خرد گروهی است، از این‌رو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت در سطح کلان می‌توانند در راس همکاری همه کارکنان به عنوان ناظر نقش ایفا کنند.

نمازی‌زاده گفت: فهم مشترک مدیریتی ارکان سازمان باعث می‌شود تصمیمات خروجی خوبی داشته باشد و این روال می‌تواند جایگاه شرکت را بیش از پیش ترقی دهد.

سپس جنتی، عضو هیات مدیره فولاد اکسین تصریح کرد: در مدت اخیر نه تنها رشد و بالندگی شرکت متوقف نشد، بلکه نسبت به قبل بهتر شد. وی افزود: هیات مدیره پشتیبان مدیرعامل خواهد بود، زیرا این پشتیبانی و حمایت در نهایت به نفع سازمان است و منافع شرکت را تامین می‌کند به همین جهت از هیچ تلاشی در این راه دریغ نخواهیم کرد.

ایزدیان، نایب رئیس هیات مدیره در خلال این نشست افزود: فولاد اکسین از دو جهت در کشور خاص است، یکی فناوری منحصر به فرد و دیگری نیروی جوان و پرانرژی و خلاق این شرکت فولادی است که باعث شد اکسین هر سال رکورد سال قبل را جابه‌جا کند.

وی اشاره کرد: خوشحالیم که اکسین از لحاظ سودآوری و هم از لحاظ تولید شرایط خوبی دارد، همچنین اورهالی که در دوره اخیر انجام شد خط تولید و میزان بهره‌وری شرکت را برای سال‌های بعد تضمین کرده است.