درگیری‌های شدید در غزه/  دو نفربر اسرائیل توسط القسام منهدم شد

گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که مجاهدان این گردان توانسته اند در منطقه «رزان» واقع در شمال اردوگاه جبالیا در شمال غزه به وسیله اسلحه «غول» که توسط متخصصان القسام ساخته شده است، یک نظامی صهیونیست را به هلاکت رسانده اند.

القسام همچنین تاکید کرد که در یک کمین ترکیبی به وسیله راکت های «الیاسین۱۰۵» و « تاندوم» دو نفربر صهیونیستی را منهدم کرده است.

شاخه نظامی حماس همچنین در شرق اردوگاه جبالیا در شمال غزه یک بولدوزر«D۹» را با یک بمب منهدم کرده است.

گردان‌های سرایاالقدس هم اعلام کرد که درگیری‌های شدید به وسیله سلاح مناسب با اشغالگران در شمال منطقه «بیت لاهیا» در شمال غزه دارند.

از سوی دیگر خبرنگار المیادین گزارش داد که در پی بمباران دو منزل در بیت لاهیا در شمال غزه،۲۰ فلسطینی شهید و تعدادی دیگر مجروح شدند.

نیروهای اشغالگر همچنین زنان و کودکان را به ترک بیمارستان کمال عدوان و رفتن به بیمارستان اندونزی مجبور کردند.

رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) و در پی ناکامی در عملیات طوفان الاقصی از سوی گروه‌های مقاومت فلسطینی به رهبری حماس، جنگ ویرانگری را علیه ساکنان نوار غزه به راه انداخته است که بر اثر آن، افزون بر ویرانی‌های عظیم و قحطی مرگبار، بیش از هزاران فلسطینی که بیشتر آنها زن و کودک هستند، شهید و زخمی شده‌اند.

تل آویو با تحقیر جامعه بین المللی و نادیده گرفتن قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل برای توقف فوری جنگ و دستورات دیوان بین المللی دادگستری درباره ضرورت جلوگیری از نسل کشی و بهبود وضعیت فاجعه بار انسانی در غزه همچنان به جنایات خود در این منطقه ادامه می‌دهد.

حملات رژیم صهیونیستی با حمایت‌های نظامی و امنیتی واشنگتن، تاکنون بر اساس اعلام وزارت بهداشت غزه به شهادت بیش از ۴۲ هزار و ۵۰۰ نفر منجر شده است و همچنین ۹۹ هزار و ۵۴۶ نفر هم مجروح شده‌اند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.