آغاز محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران + جزئیات

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از ظهر چهارشنبه ۱۱ مهر در جاده‌های شمال آغاز شده و تا صبح شنبه ۱۴ مهرماه در این محورها تداوم دارد.

وی با اشاره به شروع محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در راه‌های مواصلاتی به مازندران اظهار کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه ۱۱ و همچنین از ساعت ۷ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه ۱۲ و جمعه ۱۳ مهرماه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه مازندران با اعلام اینکه تردد تمامی تریلر همچنان در محور هراز ممنوع است، یادآور شد: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران پلیس‌راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی طی روز جمعه ۱۳ مهرماه به‌صورت رفت‌وبرگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت همچنان در محور کرج-چالوس و بالعکس ممنوع است، خاطر نشان کرد: در صورت افزایش حجم ترافیک از ساعت ۱۴ امروز چهارشنبه از مرزن‌آباد به سمت تهران انسداد به‌صورت کامل اعمال شده و از ساعت ۱۷ از ابتدای پل زنگوله محدودیت یک‌طرفه اعمال می‌شود.

جهان‌تاب با اعلام اینکه از ساعت ۱۴ روز جمعه از ابتدای آزادراه تهران-شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود، گفت: از ساعت ۱۷ از مرزن‌آباد به سمت تهران محدودیت یک‌طرفه از مسیر شمال به جنوب اعمال می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.