لیبرمن خواستار حمله پیشدستانه به ایران شد/ نباید منتظر رسیدن موشک‌ها به اسرائیل باشیم

«اویگدور لیبرمن» وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی خواستار حمله پیشدستانه به ایران شد.

اظهارات این مقام سابق رژیم صهیونیستی پس از آن صورت می‌گیرد که به دنبال انتشار اخباری در رسانه‌ها مبنی بر احتمال پاسخ شدید محور مقاومت به رژیم صهیونیستی، ترس و نگرانی شدیدی سرزمین‌های اشغالی را فراگرفته است.

خبر مرتبط
ادعای آمریکا:‌ ایران برای حمله موشکی به اسرائیل آماده می‌شود

یک مقام کاخ سفید در گفت و گو با رویترز مدعی شده است که نشانه‌هایی از آمادگی ایران برای حمله به اسرائیل دریافت کرده است.

همچنین فرماندهی جبهه داخلی ارتش رژیم صهیونیستی، محدودیت‌های جدیدی را برای صهیونیست‌ها در شمال و مرکز سرزمین‌های اشغالی از جمله بیت‌المقدس و تل آویو وضع کرده است.

روزنامه «تایمز آف اسرائیل» در این باره نوشت که محدودیت‌های مذکور پس از آن وضع شد که موشک‌های حزب الله، صبح روز سه شنبه مرکز سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داد.

به دنبال این حملات و زخمی شدن شماری از صهیونیست‌ها، آژیر خطر در مناطق مختلفی از جمله تل آویو، هرتصلیا و رامات هاشارون به صدا درآمد.

خبر مرتبط
اردوغان: بعید نیست که اسرائیل به ترکیه هم حمله کند

رئیس جمهور ترکیه گفت: اگر سکوت در قبال حملات اسرائیل به غزه و لبنان ادامه یابد، هیچ بعید نیست که به ترکیه هم حمله کند.

این در حالی است که صدای انفجار جدیدی از تل آویو به گوش رسید. همچنین چند موشک در ساحل شهر نتانیا در شمال تل آویو سقوط کرد اما در هیچ کدام از این رویدادها، آژیرهای خطر به صدا درنیامد.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد. در یکی از این حملات، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان در ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید.

براساس گزارش وزارت بهداشت لبنان، این حملات تا این لحظه صدها شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل این تجاوز اشغالگران؛ عملیات‌های خود علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی روزها و ساعت های گذشته با پرتاب صدها موشک، مواضع ارتش اشغالگر صهیونیستی را موشک باران کرد.

در حالی که رژیم صهیونیستی، لبنان را به حمله زمینی تهدید می‌کند تحلیلگران و کارشناسان این رژیم تاکید دارند که ترور شهید «سید حسن نصرالله»، دبیرکل حزب الله، منجر به پایان تهدید موشکی این جنبش و حملات مقاومت اسلامی لبنان به عمق سرزمین های اشغالی نخواهد شد.

کارشناسان و تحلیلگران صهیونیست ضمن هشدار درباره حمله زمینی به لبنان، از تلفات و خسارات سنگینی خبر دادند که ارتش این رژیم در صورت این حمله متحمل خواهد شد.

تحلیلگران صهیونیست در عین حال اذعان کرده‌اند که این حمله تاثیری در توان آتش حزب الله و حملات آن به شمال نخواهد داشت بلکه مقاومت لبنان، از این فرصت برای به تله انداختن رژیم صهیونیستی و شکار نظامیان و ماشین آلات جنگی آنها حداکثر استفاده را خواهد کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.