آژیر خطر در شهرک‌های اسرائیل/ حملات موشکی حزب‌الله به این نقاط

براساس این گزارش آژیر خطر در شهرک های صهیونیست نشین زیادی در الجلیل الاعلی در شمال فلسطین اشغالی همچنین الجلیل سفلی و علیا نیز شنیده شده است. صفد از اولین شهرهایی بود که ساعاتی پیش در حملات بی امان موشکی حزب الله به سرزمین های اشغالی هدف حمله موشکی حزب الله قرار گرفت.

این حملات در پاسخ به تجاوز مکرر رژیم صهیونیستی به جنوب بیروت صورت می گیرد. جنگنده های رژیم صهیونیستی در اقدامی جنون وار در کمتر از یک ساعت، هشت نبوت حومه جنوبی بیروت را هدف قرار دادند. در حملات اخیر دو منطقه «الحدث» و «اللیلکی» در حومه جنوبی بیروت هدف حمله قرار گرفت.

همزمان نیز خبر می رسد که نقاطی در شهر صور در جنوب لبنان نیز بمباران شده است. ارتش رژیم صهیونیستی با تأیید این حمله مدعی شد: اکنون برخی از اهداف مورد نظر متعلق به حزب الله در شهر صور لبنان را هدف قرار می دهیم.

برخی رسانه های نیز دقایقی پیش از حمله در نزدیکی فرودگاه بین المللی رفیق حریری بیروت خبر داده بودند. این حملات ساعاتی پس از جنایت جدید رژیم صهیونیستی به محله «حاره حریک» در حومه جنوبی بیروت صورت می گیرد که در جریان آن تاکنون ۶ غیر نظامی لبنانی شهید و ۹۱ تن دیگر زخمی شدند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.