انتقام سخت خواستگار شکست‌خورده از دختر جوان

روزهای پایانی هفته گذشته خانواده‌ای از سفر بازمی‌گشتند که در جنوب‌غرب پایتخت چشمان‌شان به ملحفه‌ای خون‌آلود در کنار جاده افتاد. با مشکوک‌شدن به این موضوع توقف کرده و با دختری زخمی در میان ملحفه روبه‌رو شدند و او را به بیمارستان رساندند. با تلاش پزشکان این دختر نجات یافت و زنده ماند.

 دختر جوان بعد از بهبود به پلیس آگاهی تهران رفت و درباره بلایی که سرش آمده بود، گفت: پیش از این پسری در محله‌مان با من و خانواده‌ام همسایه بود. او به من علاقه‌مند بود و قصد ازدواج داشت، اما چون همسایه‌ها از او و خانواده‌اش خوب نمی‌گفتند و کسب‌وکار درستی هم نداشت پاسخ منفی دادم. اوایل مزاحمم می‌شد اما بعد از دعوا با خانواده‌ام از آن محل رفتند. دیگر از او خبر نداشتم و فکر نمی‌کردم دوباره مزاحمت‌هایش شروع شود. شش ماه از این ماجرا گذشته بود و دیگر او را ندیدم. شب حادثه از محل کارم بیرون آمدم و منتظر تاکسی بودم که خبری از تاکسی نبود، پرایدی مقابلم توقف کرد و راننده نقاب‌دارش با چاقو به من حمله‌ور شد.

او چاقو را زیر گلویم گذاشت و با زور و تهدید، مرا داخل خودرو انداخت و در را قفل کرد و رفت. دادوفریاد راه‌انداختم اما او در را قفل کرد و نتوانستم از دستش فرار کنم. آن مرد با مشت ضربه‌ای به سرم زد که بیهوش شدم. وقتی بهوش آمدم داخل خانه‌ای بودم. مردی هم از اتاق بیرون آمد و نقاب را از چهره‌اش برداشت و فهمیدم راننده، خواستگار سابقم بوده است. تهدید کرد باید همراه او به دفترخانه بروم تا عقد کنیم اما قبول نکردم و کتکم زد. وقتی بیهوش شدم به تصور این‌که مرده‌ام، مرا میان ملحفه‌ای گذاشت و در منطقه‌ای خلوت رها کرد.

حمیدرضا کیاستی‌نیا، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر  گفت: با شکایت این دختر جوان، تحقیقات برای دستگیری آدم‌ربای فراری ادامه دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.