تبریک فرمانده فراجا به پزشکیان

فرمانده کل انتظامی کشور در پیامی انتخاب دکتر مسعود پزشکیان را به ریاست جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:«برادر گرامی آقای دکتر مسعود پزشکیان سلام علیکم با احترام موفقیت جنابعالی در کسب رأی اکثریتِ ملتِ شریفِ ایران را برای پذیرشِ مسئولیت خطیرِ ریاست جمهوریِ اسلامی، از جانب خود و تمامی کارکنان خدوم و فداکار فراجا تبریک عرض می‌نمایم.

عدالت، مبارزه با فساد، تقویت انسجام ملی ، ارتقاء امنیت ملی و توسعه روابط خارجی در کنارِ حل مشکلات اقتصادی و معیشتی و افزایش سرعتِ پیشرفت و توسعه‌یِ کشور به سوی ایرانِ قوی و سرافراز از مطالباتِ اصلی ملتِ عزیزِ ایران است که مورد تاکید جنابعالی بوده و مردم شما را تبلورِ تحققِ این اهدافِ متعالی دیده‌اند.

فرماندهی انتظامی همواره با زعامتِ فرمانده معظم کل قوا در کنار ملت، حامی دولت‌ها و پشتیبانِ اهداف و منافع عمومی، انتظام ملی و پاسدار قانون بوده و آحاد کارکنانِ این سازمان با تلاش و جانفشانی در حراست از امنیت و آرامش جامعه با دولت برخاسته از اراده‌یِ ملت و در اجرای وظایف قانونی خود همکاری و همراهی خواهند نمود.

فراجا امنیتِ سرمایه‌گذاری در سطوحِ داخلی و خارجی و امنیتِ اجتماعی را تأمین کرده تا خِیر و منفعت عمومی در کنارِ دولت خدمتگزار ارتقا یابد.

در پایان حضور پرشورِ ملت در چهاردهمین دوره انتخاباتِ ریاست‌جمهوری را به مقامِ معظمِ رهبری، مردم قدرشناس، جنابعالی و همه کسانی که در خلق این حماسه بزرگ ایفایِ نقش نموده‌اند تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و امید دارم به فضلِ پرودگار در سایه‌یِ امنیت عمومی شاهد توسعه و پیشرفتِ ایرانِ عزیز باشیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.