وقوع آتش‌سوزی در خیابان امام خمینی اصفهان + عکس

منصور شیشه فروش با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت یک و ۵۶ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش‌نشانی گزارش شده است.

خبر مرتبط
وقوع آتش‌سوزی گسترده در تهران/انبار کارخانه تولید موادغذایی طعمه حریق شد+عکس

انبار یک شرکت موادغذایی در غرب تهران دچار آتش‌سوزی گسترده شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه کارگاه مبل و انبار چوب در خیابان امام خمینی ابتدای خیابان مینو دچار حریق شده بود، تصریح کرد: با توجه به ابعاد آتش‌سوزی نیروهای آتش نشانی از ۱۸ ایستگاه برای اطفای حریق اعزام شدند.

5038110

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اضافه کرد: همچنین تجهیزات و خودروهای تخصصی، تانکرهای آبرسان و لودر از شهرداری و نیز تیم آتش نشانی شهرداری‌های خمینی شهر و شاهین شهر به محل اعزام شدند و پس از ۲ ساعت تلاش حریق کنترل و ایمن سازی و پاکسازی محل انجام شد.

وی با بیان اینکه با توجه به افزایش دما و پتانسیل وقوع حریق مجدداً مدیریت بحران استان در خصوص ضرورت اجرای طرح‌های کاهش خطر به تمامی واحدهای صنفی تجاری و صنعتی تاکید کرد، گفت: رعایت الزامات ایمنی در مراحل انبار و نگهداری و دپوی مواد و کالاهای مصرفی و توزیعی، رعایت فاصله بین محل انبار تا اماکن دیگر، بررسی و اصلاح شبکه‌های برق فرسوده و ناایمن، بررسی ایمنی و نشتی احتمالی تأسیسات گاز، استقرار سیستم‌های بر خط اعلان و اطفای حریق در واحدها هماهنگی با مراکز امدادی و آتش نشانی و شرکت‌های توزیع برق و گاز برای بررسی وضعیت ایمنی، ایجاد راه‌های دسترسی و اضطراری برای ورود خودروهای آتش نشانی به محل حادثه، اطلاع رسانی به موقع از حوادث به واحدهای آتش نشانی تلفن ۱۲۵ و بیمه کردن اموال و دارایی‌ها در برابر حوادث در این زمینه در اولویت است.

5038112

شیشه فروش اضافه کرد: علت آتش‌سوزی کارگاه مبل و انبار چوب در دست بررسی است اما صاحبان این کارگاه‌ها باید نسبت به روند نگهداری از مواد اشتعال زا دقت داشته باشند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.