حزب‌الله لبنان در شمال اسرائیل منطقه امن ایجاد کرده است

سرلشکر یفتاح رون طال افزود: حزب‌الله لبنان به ما هیچ اهمیتی نمی دهد. شهرک «کریات شمونه» به شهر اشباح و منطقه جنگی تخلیه شده، تبدیل شده است.

خبر مرتبط
اعتراف سنگین رسانه‌های اسرائیلی به شکست از حزب‌الله لبنان

رسانه‌های اسرائیلی به شکست اسرائیل در مقابل حزب‌الله لبنان در شمال سرزمین‌های اشغالی اعتراف کردند.

فرمانده سابق نیروی هوایی ارتش رژیم اسرائیل خاطرنشان کرد: وضعیت در شهرک کریات شمونه غیر قابل تحمل است.

همزمان رسانه‌های صهیونیست با اذعان به شکست رژیم اشغالگر در مقابل حزب‌الله لبنان در شمال سرزمین‌های اشغالی، تأکید کردند که مقاومت اسلامی لبنان با هدف قراردادن سیستم‌های راداری و جاسوسی، باعث غیرفعال شدن سامانه‌های هشداردهنده ارتش اشغالگر شده‌اند.

خبر مرتبط
رسانه‌های اسرائیلی: حزب‌الله لبنان به تدریج ما را به عصر حجر باز می‌گرداند

رسانه‌های اسرائیلی گزارش کردند: حزب الله لبنان به تدریج و با ثبات اسرائیل را به عصر حجر باز می‌گرداند.

رسانه های صهیونیستی در گزارشی تحلیلی تأکید کردند: حزب الله، شمار زیادی از سامانه های جاسوسی، راداری و هشداردهنده ارتش اشغالگر را هدف قرار داده است.

این گزارش می افزاید: حزب الله، باعث بی اثر شدن توانایی های هشداردهنده ارتش رژیم صهیونیستی شده است و حتی غالب صهیونیست ها، هیچ گونه اطلاعی از این عملیات حزب الله ندارند. این در حالی است که حتی پس از انتشار تصاویر عملیات توسط حزب الله، صهیونیست ها فقط از بخش اندکی از حقایق اطلاع پیدا می کنند.

در گزارش رسانه های صهیونیستی آمده است که حزب الله از توانایی رصد و کسب اطلاعات نظامی دقیق و مستندسازی همزمان برخوردار است و اطلاعات نظامی جمع آوری شده توسط آن، در سطح عملکرد یک سازمان اطلاعات نظامی غربی بسیار پیشرفته است.

همچنین برخی از مستندسازی ها که توسط حزب الله به نمایش درمی آید با استفاده از پهپادهایی در داخل سرزمین های اشغالی انجام می شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.