آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون فرهنگیان اعلام شد+جزییات

مهلت انتخاب کدرشته‌محل‌های دانشگاه فرهنگیان از هشتم خردادماه آغاز شد و تا روز شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ ادامه دارد.

 با توجه به آغاز انتخاب رشته برای پذیرش داوطلبان در دانشگاه فرهنگیان، دفترچه انتخاب رشته این دانشگاه از روز گذشته در سامانه جامع آزمون سراسری توزیع شد.

خبر مرتبط
اعلام زمان انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد

مهلت انتخاب رشته برای داوطلبان مجاز آزمون کارشناسی ارشد از فردا آغاز می‌شود و دفترچه انتخاب رشته امروز بر روی سایت سازمان ملی سنجش قرار می‌گیرد.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم سال ۱۴۰۳ نیز در درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org منتشر شده است.

متقاضیان تا فردا مهلت دارند که پس از مطالعه دقیق و با ورود به سامانه جامع آزمون سراسری و با توجه به رشته محل‌های اعلام شده در دفترچه راهنمای مذکور، نسبت به انتخاب رشته‌محل‌های مورد علاقه خود اقدام کنند.

متقاضیانی می‌توانند نسبت به انتخاب رشته‌های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان اقدام کنند که در آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان در اردیبهشت‌ماه سال جاری (در روزهای پنجشنبه ۶ اردیبهشت و جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) شرکت کرده باشند.

به گفته علیرضا کریمیان مشاور سرپرست سازمان سنجش آموزش کشور تا روز گذشته بیش از 35 هزار نفر برای انتخاب رشته خود اقدام کرده‌اند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.