عملیات حزب الله علیه اسرائیل

اداره اطلاع رسانی حزب الله لبنان اعلام کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان بامداد امروز سه‌شنبه (۷ فروردین)، ساختمانی که نظامیان صهیونیست در شهرک «شلومی» از آن استفاده می‌کردند را با سلاح مناسب هدف قرار دادند.

از سوی دیگر حزب‌الله لبنان اعلام کرد که «حسین علی دبوق» ملقب به «ابوعلی» از رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان، در راه قدس به شهادت رسیده است.

براساس این گزارش وی از ساکنان شهرک «شبریحا» در جنوب لبنان و متولد سال ۱۹۹۴بوده است.

خبر مرتبط
حزب الله لبنان قلب ارتش را نشانه گرفت/ چند نظامی صهیونیست هلاک شدند؟

رسانه‌های رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب گزارش دادند: از آغاز جنگ در غزه، ۱۷ صهیونیست در حملات حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی کشته شدند.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در حمایت از مردم فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، عملیات‌ روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین را صورت داده است.

خبر مرتبط
حزب الله لبنان به مواضع نظامیان اسرائیل را موشک باران کرد

مقاومت اسلامی لبنان سه‌شنبه شب اعلام کرد که مواضع نظامیان صهیونیست را در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله موشکی قرار داده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

 
 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.