هشدار؛ برف و باران کشور را فرا می‌گیرد

مطابق پیش‌بینی سازمان هواشناسی، از امروز (پنجشنبه) تا دوشنبه هفته آینده شاهد بارش‌های برف و باران در عمده بخش‌های کشور خواهیم بود.

با ورود سامانه بارشی به کشور فردا (پنجشنبه) در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، کردستان، زنجان، کرمانشاه، قزوین، البرز، تهران، همدان، لرستان، شمال استان‌های ایلام، چهار محال و بختیاری و خوزستان بارش برف و باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گردوخاک پیش بینی می‌شود.

خبر مرتبط
هشدار به ساکنان تهران/ شنبه سردترین بامداد خواهد بود

اصغری گفت: بعد از ظهر هوا در تهران ابری می‌شود و بارندگی داریم و افرادی که می‌خواهند به شمال کشور بروند بدانند که در مسیر با بارش برف رو به رو می‌شوند. هوای تهران فردا هم سردتر می‌شود. پس سردترین بامداد در تهران صبح روز شنبه است.

شنبه در شمال غرب، غرب، شمال شرق و شرق، یکشنبه علاوه بر این مناطق در استان‌های ساحلی خزر، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، بخش‌هایی از جنوب غرب و دوشنبه در شمال شرق، شرق و استان‌های ساحلی خزر بارش خواهیم داشت.

همچنین در بخش‌های جنوبی کشور نیز در روزهای شنبه و یکشنبه در استان‌های هرمزگان کرمان، سیستان و بلوچستان، جنوب فارس و جزایر واقع در شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان بارش‌های رگباری شدید همراه با رعد و برق، وزش باد شدید موقت و گاهی گردوخاک رخ خواهد داد.

خبر مرتبط
برف و باران در راه البرز

آرش بهاروند احمدی اظهار کرد: امروز چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه آسمان البرز صاف تا کمی ابری است و در برخی ساعات شاهد وزش باد هستیم.

خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان نیز در این مدت مواج خواهد بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.