ادارات این شهرها تعطیل شد

در جلسه ستاد مدیریت بحران استان مطرح شد؛

با توجه به برودت هوا و بارش شدید برف، کلیه ادارات، نهادها، سازمان‌ها و مدارس چهار شهرستان رشت، آستانه اشرفیه، لاهیجان و سیاهکل به جز دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان امروز تعطیل هستند.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز با اشاره به وضعیت محورهای مواصلاتی ورودی استان و بخش‌های مختلف این مسیر در محل اداره کل مدیریت بحران استان، گفت: در زمان حاضر مشکلی در حوزه آب و گاز وجود ندارد؛ در برخی از مناطق با قطعی برق مواجه هستیم که نیروهای شرکت برق در مناطق مختلف دچار قطعی، در حال رفع مشکل هستند.

خبر مرتبط
اخبار کلی تعطیلی مدارس استان‌ها اعلام شد

کلاس های مدارس برخی شهرهای استان تهران و چند استان دیگر به دلیل وضعیت آب و هوا فردا (۷ اسفند ۱۴۰۲) به صورت مجازی برگزار می شود.

وی افزود: در مناطق کوهستانی استان گیلان بیش از یک متر برف باریده است و بازگشایی راه ها همچنان ادامه دارد.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم صرفه‌جویی انرژی در استان از مردم خواست به توصیه‌های ادارات گاز و شرکت برق در مدیریت مصرف توجه کنند تا ایام بارش برف را هم با کمترین قطعی و مشکل و به خوبی سپری کنیم.

خبر مرتبط
آماده باش در سیستان بلوچستان

مهدی خسروی از آمادگی فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان در مواقع بحران‌های احتمالی سامانه بارشی جدید خبر داد.

عباسی در ادامه بر ضرورت پرهیز از ترددهای غیرضرور در مناطق مختلف برف گیر گیلان تاکید و اظهار کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان و عضو ستاد بحران در آماده‌باش هستند و تمامی مسئولان از جمله فرمانداران و مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی در محل ماموریت خود حضور دارند.

محمدرضا حق بین، مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان نیز با بیان اینکه مدارس و دانشگاه‌های برخی از شهرستان‌های گیلان امروز تعطیل اعلام شده است، افزود: راه‌های اصلی و ورودی و خروجی استان باز بوده و تردد با کندی انجام می‌شود.

وی با اشاره به تعطیلی ادارات در شهرستان‌های رشت، آستانه اشرفیه، لاهیجان و سیاهکل، خاطرنشان کرد: بانک‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان در این شهرستان‌ها فعال خواهند بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.