قاچاقچی سلاح جنگی در این شهر در دام پلیس افتاد

سرهنگ «محمد علی حق‌وردیان» در تشریح این خبر گفت: در پی تحقیقات تخصصی از خرید، فروش و قاچاق گسترده و انبوه سلاح و مهمات توسط فردی به هویت معلوم در شهر ارومیه؛ ماموران پلیس امنیت عمومی استان با ردزنی و اقدامات حرفه‌ای متهم را شناسایی و در نهایت دستگیر  که از وی  مقدار قابل توجهی سلاح و مهمات نیز کشف و ضبط شد.

خبر مرتبط
صدور احکام رتبه‌بندی معلمان بازنشسته آموزش‌و‌پروش

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام رتبه‌بندی بازنشستگان رسته‌های آموزشی و فرهنگی آموزش‌و‌پرورش برای ۵۰هزار و ۵۰۰ نفر از مشمولان خبر داد. مهدی مسکنی با اعلام این خبر گفت: موضوع رتبه‌بندی بازنشستگان رسته آموزشی و فرهنگی آموزش‌و‌پرورش براساس قانون باید اجرایی می‌شد، اما با توجه به اینکه آموزش‌و‌پرورش در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ احکام شاغلان و مشمولان رتبه‌بندی را صادر کرده بود، این مهم تاکنون به‌ طول انجامید. مسکنی با اشاره به دلیل‌ این موضوع، اظهار کرد: افرادی که در فاصله 1400.6.31 تا پایان سال ۱۴۰۱ بازنشسته شدند، چون حکم کارگزینی با اعمال رتبه‌بندی در زمان اشتغال برای این عزیزان از طرف آموزش‌و‌پرورش صادر نشده بود، پرونده این عزیزان هم زمانی که به صندوق بازنشستگی کشوری تحویل داده شد بدون رتبه‌بندی بود.

وی افزود: متهم حین انتقال و دلالت به مرجع قضایی درخواست خدمات درمانی نموده که به فوریت اقدام؛ اورژانس در محل حاضر و به بیمارستان منتقل که برابر گزارش پزشکی به دلیل بیماری صعب العلاج ساعاتی بعد فوت کرده است.

همچنین ادعای مطرح شده در برخی کانال‌ها و صفحات فضای مجازی مبنی بر فوت متهم بر اثر شکنجه، تکذیب و مقرون به صحت نیست.

خبر مرتبط
سارقان خشن سر جوان ۲۰ ساله را برای دزدیدن گوشی شکافتند

مرد می‌گوید پسرم ۲۰ ساله و دانشجوی دانشگاه تهران است. ۸ مهرماه حدود ساعت ۶:۴۵ دقیقه صبح برای رفتن به دانشگاه از خانه خارج شد. هنوز ۱۰ دقیقه‌ای از رفتنش نگذشته بود که دیدیم زنگ در را زد...

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.