فوت کیانوش بیاری گوینده رادیو مشهد همه همکاران را شوکه کرد!

 

 کیاونش بیاری متولد دهه ۵۰ در مشهد بوده ومجری با سابقه برنامه‌های مختلف رادیو مشهدبود که بسیاری از مشهدی ها با صدای او آشنا هستند متاسفانه این گوینده توانا در۵ دی ماه ۱۴۰۲بر اثر ایست قلبی درگذشت وی بیش از ۲۰ سال سابقه همکاری در رادیو و صدا و سیمای مشهد را داشت. اجرای برنامه‌های مختلفی از جمله روشنا، صبح بخیر خراسان، پیام آفتاب، اذان‌گاهی، سحرگاهی رمضان، عصرگاهی، مسابقه هفت سین و بسیاری برنامه‌های دیگر از آثار این هنرمند خوش‌صدا بود.

برنامه پیک سحر با هدف آشنایی مخاطبان با فضایل و آداب خاصه ماه مبارک رمضان و ایجاد فضای معنوی و روح بخش در سحر، در صدای خراسان تهیه شد. هر قسمت این برنامه که به مدت ۹۰ دقیقه اجرا می شد شرح فضائیل  و آداب ماه مبارک رمضان،احادیث و روایات مربوط به این ماه،توجه به نونهالان و نوجوانان در ماه رمضان و روش تغذیه مناسب توسط متخصصان ارائه می شد.

در این برنامه به معرفی قاریان نوجوان و جوان مشهدی و زندگی نامه معصومین پرداخته می شد .

درباره علت مرگ این هنرمند اعلام شده که بر اثر ایست قلبی در روز ۵ دی ماه اتفاق افتاد است .

حسن نصرپور مدیرکل صداو سیمای خراسان رضوی در پیامی درگذشت این گوینده توانا را تسلیت گفت که متن پیام ایشان به این شرح است:

«امروز هنرمند و گوینده ای باتجربهاز صدای خراسان رضوی دارفانی را وداع گفت و خبر فوت همکار محترم جناب آقای کیانوش بیاری با صدای دلنشین، همکاران را در رادیو خراسان رضوی شوکه کرد. 

 

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.