حمله موشکی به موضع اسرائیلی‌ها از خاک لبنان

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان در این باره اعلام کرد: چند موشک پرتاب شده از خاک لبنان مستقیماً به موضع نظامی "جل العلام" ارتش رژیم اسرائیل اصابت کرد.

المیادین همچنین به نقل از یک منبع میدانی گزارش داد: یکی دیگر از مواضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی هدف حمله مستقیم از لبنان قرار گرفت.

برپایه این گزارش، موضع نظامی جل العلام امروز دو بار هدف قرار گرفته شد.

رسانه اسرائیلی: ترور رهبران و فرماندهان حماس چاره کار نیست

مقاومت اسلامی لبنان همچنین اعلام کرد که یگان توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی در ناحیه خربه ماعر در شمال فلسطین اشغالی را با سلاح مناسب هدف قرار داده است.

منابع رسانه‌ای در ادامه از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در شهر «عکا» در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

منابع محلی همچنین اعلام کردند که توپخانه ارتش رژیم اشغالگر حومه شهرک «الناقوره» به ویژه منطقه « وادی حامول» در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

در همین راستا، نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان (یونیفل) از نیروهای خود خواست که برای در امان ماندن از حملات کورکورانه ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه تدابیر حفاظتی لازم را انجام دهند.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

به تازگی روزنامه الاخبار نوشت که مقاومت لبنان به تاکتیک‌های خاصی روی آورده است که دشمن توان رویارویی با آن را ندارد.

بر این اساس، فرماندهی مقاومت به رزمندگان اختیاراتی داده که آنها را قادر به انجام اقدامات زیادی می‌کند و مقاومت لبنان موفق به وارد کردن خسارات مستقیم به مواضع، جنگ افزارها و سیستم‌های دشمن شده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز معتقدند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.