علم الهدی: ۴۵ سال تجربه انقلابی ما نشان می‌دهد که همه سعادت‌ها در سایه مقاومت به دست می‌آید

امام جمعه مشهد امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در حرم رضوی گفت: غربیها در  نسل کشی و کودک کشی اسراییل در غزه و فلسطین همراهی کردند و تمامی ادعا‌ها و حرفهایشان درباره حقوق بشر دروغ از آب درآمد.

آیت‌الله سید احمد علم الهدی  افزود:مقاومت فلسطین سبب شد تا اسراییل که در مجمع عمومی سازمان ملل با تکبر اعلام کرده بود دارای بمب اتمی است و ایران را نیز با آن تهدید کرده بود، شکست بخورد و آبرویش در تمام دنیا برود و نقطه‌ای در جهان نماند که اسراییل را لعن نکند.

وی ادامه داد:۴۵ سال تجربه انقلابی ما نشان می‌دهد که همه سعادت‌ها در سایه مقاومت به دست می‌آید که نمونه آن را در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و نیز در مقاومت غزه و فلسطین شاهدیم.

امام جمعه مشهد با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه، زنان را به مقاومت دعوت کرد و افزود: میراث قطعی حضرت فاطمه (ص) در جامعه ما خون شهیدانی است که سربند "یا فاطمه" بر پیشانی خود بسته بودند و برای این نظام و انقلاب و حفظ امنیت مردم جان خود را فدا کردند.

آیت‌الله علم الهدی با اشاره به مصادف بودن امروز با سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس و روز مجلس شورای اسلامی و مصادف بودن فردا یازدهم آذر ماه با سالروز شهادت میرزاکوچک خان جنگلی افزود: سیره سیاسی و انقلابی این ۲ شخصیت بزرگ در دوران خفقان و سلطه استعمار و استکبار بر ایران و وجه مشترک این ۲ عالم بزرگوار و مبارزه آنان هم با استکبار و هم با استعمار روس و انگلیس بیانگر تکلیف انقلابی و دینی مردم در تداوم همین مسیر است که آن‌ها نیز ۴۵ سال پای این نظام و انقلاب ایستاده و مقاومت کرده اند.

وی ادامه داد: زمینه‌های پیروزی مردمی انقلاب را شخصیت‌هایی همچون آیت الله مدرس و میرزا کوچک خان جنگلی رقم زدند که یک تنه در مقابل استعمار و استکبار و خفقان آن دوران ایستادند و مظلومانه به شهادت رسیدند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.