حمله پهپادی به پایگاه آمریکایی در سوریه

المیادین گزارش داد، مقاومت اسلامی عراق با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای مجاهد ما، پایگاه المالکیه متعلق به اشغالگران آمریکایی در سوریه را با یک فروند پهپاد هدف قرار دادند که با دقت به هدف خود اصابت کرد.

پیش از این نیز مقاومت اسلامی عراق مسوولیت حمله پهپادی به دو پایگاه آمریکایی التنف و الرکبان در سوریه را برعهده گرفته بود.

خبرگزاری العهد عراق امروز اعلام کرد که بعد از دو پایگاه آمریکایی «عین الاسد» در عراق و «التنف» در سوریه، بزرگترین پایگاه های آمریکا در شرق سوریه نیز هدف حمله موشکی شدید قرار گرفته است.

مقاومت اسلامی عراق مسوولیت حمله پهپادی به دو پایگاه آمریکایی التنف و الرکبان در سوریه را بر عهده گرفت.

حمله پهپادی گردان‌های القسام به اسکادران نیروی هوایی اسرائیل

مقاومت اسلامی عراق بعد از ظهر امروز در بیانیه ای اعلام کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی صبح امروز با دو پهپاد به دو پایگاه آمریکایی التنف و الرکبان حمله کردند که اهداف خود را به طور دقیق هدف قرار داده اند.

پیشتر خبرگزاری المعلومه عراق به نقل از یک منبع آگاه امنیتی عراقی جزئیاتی از حملات موشکی و پهپادی مقاومت اسلامی عراق به پایگاه عین الاسد را فاش کرد که بر اساس آن، سه نفر از آمریکایی ها کشته و ۶ نفر دیگر از آنها مجروح شده اند.

در نتیجه سه حمله به پایگاه عین الاسد طی دو روز گذشته، تلفات انسانی در میان نیروهای اشغالگر آمریکایی ثبت شده و در نتیجه سه حمله پهپادی و موشکی نیروهای مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی عین الاسد در منطقه «البغدادی» در منطقه «هیت» در استان غرب الانبار عراق، یک پیمانکار خارجی و ۲ نفر از نظامیان آمریکایی کشته و ۶ نظامی دیگر آمریکایی زخمی شدند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.