بازداشت فوری مظنونان قتل داریوش مهرجویی و همسرش + جزئیات

کانال خبرگزاری فارس در خبری مدعی شد که چند نفر در ارتباط با قتل هولناک داریوش مهرجویی و همسرش بازداشت شدند و در ادامه این مطلب که فارس در آن استنادی به منابع موثق نکرده، تاکید شده است که هیچ یک از اتباع بیگانه نبوده‌اند.

در این خبر خبرگزاری فارس که در آن ادعای بازداشت چند نفر در ارتباط با قتل هولناک داریوش مهرجویی و همسرش منتشر شده آمده است:

واکنش رضا رشیدپور به قتل هولناک داریوش مهرجویی

* تاکنون چهار مظنون در جریان تحقیقات و رسیدگی به پرونده قتل داریوش‌ مهرجویی  بازداشت شده‌اند که هیچ یک از اتباع بیگانه نبوده‌اند.

*با توجه به نوع وجنایت و خشونت آن احتمال کینه شخصی وجود دارد. ممکن است سرقت جرئی طلا و موبایل با هدف رد گم کنی صورت گرفته باشد.

عکسی از داخل ویلای شخصی داریوش مهرجویی بعد از قتل/ عکس

خبر قتل داریوش مهرجویی و همسرش شوک بزرگی به اهالی فرهنگ و سینمای ایران بود. بعد از این حادثه تلخ بسیاری از  اهالی فرهنگ بهت زده به آن واکنش نشان دادند.

پس از مرگ کیومرث پور احمد دیگر کارگردان نامدار ایران این دومین  اتفاقی تکان دهنده در چند ماه اخیر برای سینمای ایران است.

داریوش مهرجویی صاحب تعدادی از بهترین و ماندگارترین آثار تاریخ سینمای ایران شب گذشته در منزلش به همراه همسرش وحیده محمدی‌فر به شکل هولناکی به قتل رسید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.