کنایه تحقیرآمیز لاپید به نتانیاهو

رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم به دلیل هشدارهای امنیتی در کرانه باختری اشغالی انتقاد کرد و گفت: اقدام (خودسرانه) کابینه نتانیاهو برخلاف آنچه سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی "شاباک" درباره زندانیان امنیتی اعلام کرده است، کاملا اشتباه است.

مقام ارشد اسرائیلی از سمتش کناره‌گیری کرد

خبرگزاری فلسطینی سما گزارش داد، یائیر لاپید در این باره گفت: نخست وزیر، کنترل بر وزرایش را از دست داده است و هر کدام از آنها سیاست خطرناک خودش را به پیش می برد و دعوت از «اسرائیلی ها» برای حضور در کنیسه ها در مراسم «روز غفران» نه یک سیاست امنیتی، بلکه یک رفتار پوپولیستی خطرناک است.

لاپید افزود: نتانیاهو باید به جای فرار از مشکلات به کالیفرنیا، وزرای بی مسئولیتش را کنترل و برای آرام کردن منطقه اقدام کند.

رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی همچنین با اشاره به تجاوزات نیروهای این رژیم به مناطق مختلف کرانه باختری و نوار غزه گفت: کسانی که بهای این سیاست ها را می پردازند فرزندان ما ما هستند که مجبور به ورود به اردوگاه آوارگان یک بار در جنین، بار دیگر در غزه و بار دیگر در لبنان خواهند شد.

بایدن، نتانیاهو را سر کار گذاشت!

یائیر لاپید در پایان گفت: سیاست امنیتی را نمی توان با شعارهای سیاسی و رقابت بر سر عناوین و سرفصل ها، مدیریت کرد و در صورتی که نتانیاهو، اسموتریچ و بن غفیر را کنترل نکند، بهای آن را با جان هایمان خواهیم پرداخت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.