عمار تفتی با  دُردنوشان به ایرانشهر می آید

عمار تفتی برای اولین بار، سایکودرامی با نام "دُردنوشان" را به صحنه اجرا می‌برد.

عمار تفتی، نویسنده و کارگردان نمایش "دُردنوشان"، این نمایش را از اواخر مردادماه، به تهیه‌کنندگی محمد معیری، در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر، به روی صحنه می‌برد.

 تفتی، با روایت بخشی از زندگی خویش بعنوان یک بال سایکو‌درام، در کنار اشعار سعدی شیرازی که به وسیله گروه موسیقی زنده انجام می‌شود و به عنوان بال دوم سایکو‌درام، این نمایش را به روی صحنه می‌برد.

رشیدپور و گلزار صدا و سیما را نجات می دهند؟

سایکو‌ درام گونه‌ای از نمایش است که در آن با رویکرد روانکاوانه در فرم درام تماشاچی را مخاطب می‌دهد و نمایش دُردنوشان با اتکا به دو بال روایت داستانی و موسیقی به مخاطب امکان تفکر در زمینه درمان با رویکر فرکانس درمانی می‌دهد.

در اجرا دُردنوشان عمار تفتی بازیگر سینما و تائتر و تلویزیون، به روایت زندگی خود بهمراه اجرا یک گروه حرفه‌ای موسیقی حضور دارند.

دردنوشان

گروه موسیقی این اجرا یک گروه حرفه‌ای موسیقی تئاتر به سرپرستی و آهنگ سازی مهرپاد زحمتکش، دکلمه مبینا منصوری و خوانندگی نوید نوبخت می‌باشد که پنج غزل از غزلیات جناب سعدی را بر روی صحنه اجرا مى کنند.

به باور گروه نمایش، اشعار عرفای ایران خاصیت درمان گرایانه دارد و دارای یک سطح فرکانسی است که در روان آدمی، درمانگری می‌کند و در این اجرا بطور اختصاصی به غزلیات سعدی پرداخته است. 

همچنین در این اجرا صحاب‌الدین کریمی بهعنوان مدیر هنری و طراح نورهاى متعادل کننده روان ایفا نقش کرده است.

 اجرای نمایش دردنوشان به مدیریت تولید و رسانه‌ای امیرپارسائیان مهر، برنامه ریزی مهاباد زحمتکش و منشی صحنه کتایون اسدی است. 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.