انفجار مهیب تل آویو را لرزاند+جزییات

این رخداد امنیتی همزمان با تحرکات جدید صهیونیست ها و حمله دوباره آنان به مسجدالاقصی همزمان با روز موسوم به «راهپیمایی پرچم»صورت می گیرد که بعنوان بخشی از اقدامات یهودی سازی مسجدالاقصی از آن یاد می شود.

جریمه سنگین ۲ میلیون دلاری برای شوخی با ارتش چین

در همین راستا نقاط مختلف سرزمین های اشغالی شاهد برافراشته شدن پرچم رژیم اشغالگر قدس و پایین آوردن پرچم فلسطین با استفاده از زور است.

روسیه ۳۰ موشک کروز به مناطق مختلف اوکراین شلیک کرد

پیش تر منابع خبری از هجوم بیش از ۵۵۰ شهرک نشین اشغالگر به مسجدالاقصی در قالب چند گروه خبر دادند که برخی مقامات فعلی و سابق کابینه و کنست نیز آنها را همراهی می کنند.

پیش بینی حدادعادل از انتخابات اسفند ماه

مراسم موسوم به «راهپیمایی پرچم» قرار است امروز پنجشنبه در قدس اشغالی برگزار شود.

گروههای مقاومت در غزه نسبت به عواقب اقدامات تحریک آمیز و تجاوزات مکرر به مسجد الاقصی هشدار داده اند.

پیشتر گروه صهیونیستی تندرو «بازگشت به کوه معبد» در یک درخواست رسمی، خواستار ورود شهرک نشین‌های تندرو به مسجدالاقصی در جریان برگزاری «راهپیمایی پرچم» شده بودند.

راهپیمایی پرچم به ‌مناسبت سالروز اشغال بخش قدیمی قدس اشغالی توسط رژیم صهیونیستی در جنگ ۱۹۶۷ برگزار می‌شود.

صهیونیست‌ها مدعی هستند که شهر قدس به‌ طور کامل پایتخت این رژیم است ولی مردم فلسطین تأکید دارند که قدس پایتخت کشور آنان خواهد بود. این در حالی است که حتی انواع توافقنامه های سازش که مورد امضای رژیم صهیونیستی نیز رسیده است با یهودی سازی قدس مخالفت کرده است.

دو سال پیش نیز تجاوزات و اقدامات تحریک‌آمیز صهیونیست‌ها در قدس و مسجد الاقصی با وجود هشدارهای مقاومت، به درگیری و جنگی دیگر در غزه منجر شد که ۱۲ روز به طول انجامید و تنش و درگیری‌های شدیدی را هم در سراسر سرزمین‌های اشغالی به دنبال داشت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.