اظهارات تازه نتانیاهو علیه ایران

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که در داخل و خارج سرزمین‌های اشغالی فلسطین با بحران روبرو است، بار دیگر به لفاظی‌ها و ادعاهای بی اساس خود علیه ایران را ادامه داد.

به گزارش رسانه‌های فلسطینی، بنیامین نتانیاهو امروز (دوشنبه) در افتتاحیه دوره تابستانه کنست رژیم صهیونیستی گفت: نظام ایران نه تنها اسرائیل بلکه آمریکا و همه جهان را تهدید می کند.

تاریخ سفر رئیسی به سوریه مشخص شد

وی افزود: به ایران اجازه نمی دهیم که از سمت سوریه، لبنان، غزه و کرانه باختری ما را تهدید کند و به آن ها اجازه نمی‌دهیم در مرزهای ما مستقر شوند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که در طول سه ماه گذشته و بعد از روی کار آمدن کابینه جدید در این رژیم در دستیابی به همه اهداف خود ناکام مانده است، در ادامه ادعاهای خود گفت: تمام تلاش خود را برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای به کار می بندیم.

بنیامین نتانیاهو روز یکشنبه در نشست کابینه رژیم صهیونیستی بدون توجه به بحران در جبهه داخلی و چند دستگی و نافرمانی در درون ارتش این رژیم و نگرانی ضمنی از محور مقاومت گفت: ما به ایران اجازه نخواهیم داد تا با ایجاد خانه های امن ترور در اطراف، ما را محاصره کند.

وی از تلاش شبانه روزی رژیم صهیونیستی برای مقابله با ایران سخن راند و گفت که این رژیم در حوزه دفاعی و تهاجمی به آنچه او «تجاوزات ایران و عوامل نیابتی آن» خواند، پاسخ خواهد داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره بحران و شرایط بی ثبات حاکم بر صهیونیست‌ها در سرزمین های اشغالی در سایه اختلاف بر سر تصمیمات کابینه از جمله لایحه جنجال برانگیز تغییرات قضایی گفت: ما در تلاش برای حل مباحثات پیرامون لایحه تغییرات قضائی از طریق گفت‌وگو هستیم. با اراده مثبتی که در طرفین وجود دارد من به رسیدن به توافق امیدوارم.

در شرایطی که کارشناسان سیاسی افزایش عملیات مبارزان فلسطینی را به منزله شروع انتفاضه سوم ارزیابی می کنند و از سردرگمی سران صهیونیست برای مقابله با آن سخن می گویند، نتانیاهو در این نشست، بر افزایش هزاران نفری نیروهای پلیس و ارتش این رژیم برای تامین امنیت صهیونیست‌ها تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی اکنون در بدترین شرایط تاریخی، در بعد داخلی و خارجی قرار دارد؛ به طوری که در داخل با تظاهرات اعتراض آمیز خشونت بار روبه‌روست و در خارج نیز، از طرف متحدان این رژیم منزوی شده و تحت فشار حملات مبارزان فلسطینی و محور مقاومت قرار دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.