هواشناسی به این استان‌ها هشدار داد
با فعالیت سامانه بارشی از بعدازظهر سه‌شنبه تا روز چهارشنبه (۵ و ۶ اردیبهشت‌ ماه) در سطح استان به‌ویژه بخش‌های شمالی و غربی، بارش باران، گاهی رگبار، رعدوبرق،وزش باد شدید و در مناطق مستعد بارش تگرگ رخ خواهد داد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، بارش باران و کاهش نسبی دما طی امروز برای این استان پیش‌بینی می‌شود.

براساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران، از امروز تا روز دوشنبه (۲ تا ۴ اردیبهشت‌ماه) آسمان کمی ابری تا نیمه ابری، در ساعات بعدازظهر با عبور ریزموج‌هایی از تراز میانی  و وقوع ناپایداری‌های محلی و فصلی، همراه با افزایش ابر و در ارتفاعات گاهی با رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود. همچنین در پاره‌ای از نقاط به‌ویژه مرکز و نیمه جنوبی استان گاهی وزش باد شدید با احتمال خیزش موقت گردوخاک مورد انتظار است.

پیشنهاد جنجالی مجری تلویزیون به مردم برای غسل میت در غسالخانه!+فیلم

از بعدازظهر سه‌شنبه تا روز چهارشنبه (۵ و ۶ اردیبهشت‌ ماه) با فعالیت سامانه بارشی در سطح استان به‌ویژه بخش‌های شمالی و غربی، بارش باران، گاهی رگبار، رعدوبرق،وزش باد شدید و در مناطق مستعد بارش تگرگ رخ خواهد داد.

امروز (۲ اردیبهشت) کاهش نسبی دما، از یکشنبه تا سه‌شنبه (۳ تا ۵ اردیبهشت) افزایش نسبی دما و از سه‌شنبه شب تا چهارشنبه شب (۵ و ۶ اردیبهشت) کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۳ اردیبهشت) کمی ابری،در بعدازظهر افزایش ابر گاهی همراه با وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۴ اردیبهشت‌) کمی ابری تا نیمه ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.