سوال یک نماینده از قالیباف درباره قانون فروش اموال مازاد دستگاه های دولتی

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس، با اشاره به مصوبه امروز مجلس در خصوص ساز وکار فروش اموال مازاد دستگاه های دولتی این پرسش را طرح کرد که اکنون قانون مصوب مجلس برای مولد سازی اموال دولتی در اولویت است یا قانون مصوب سران قوا؟

سفر گروسی به ایران قطعی شد

محمدرضا صباغیان در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی نوبت سوم امروز مجلس و بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه ۱۴۰۲، بیان کرد: شورای سران حدود دو هفته پیش ساز وکاری را برای فروش اموال مازاد دستگاه های دولتی تعیین کرد. بر اساس این ساز وکار به مدت دو سال نیز تمام قوانین در این حوزه تعلیق شده است. امروز نیز مجلس در جریان بررسی بند ه تبصره ۱۱ ساز وکاری را برای فروش اموال مازاد دستگاه های دولتی تعیین کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: حال سوال این است که آیا قانون مصوب مجلس در تضاد با قانون مصوب سران قوا است؟ کدام قانون برای اجرا اولویت دارد؟ آن کار که توسط سران صورت گرفت درست نیست. اما باید موضوع روشن شود که اکنون کدام قانون در اولویت است. ممکن است برخی از دستگاه به خاطر همین موضوع دچار مشکل شوند.

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس در ادامه تصریح کرد: عجله در بررسی لایحه بودجه سال آتی صحیح نیست. اینکه دولت در ارائه لایحه بودجه به مجلس تاخیر داشته است مردم و نمایندگان چه گناهی کرده اند؟ اجازه دهید پیشنهادات بررسی شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.