برخی دستگیرشدگان وقایع اخیر رفتار نازیبایی داشتند، اما باز مشمول عفو شدند

آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه شیراز افزود: این حرکت بزرگ با رهبری امام خمینی (ره) آغاز شد و با رهبری رهبر معظم انقلاب و پای کار بودن مردم تا به امروز با اقتدار ادامه داشته است.

امام جمعه اهواز: در مورد حجاب نه کوتاه آمده‌ایم و نه خواهیم آمد

وی، با اشاره به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در فارس از سوی استاندار این استان در سخنرانی پیش از خطبه ها و مربوط به دوره فعالیت دولت سیزدهم ادامه داد: این آماری که از پیشرفت ها و اقدامات انجام شده ارائه شده فقط مربوط به یک و نیم سال است و حال باید حجم عظیمی از خدماتی که در طول این چهل و چهار سال انجام شده را با دوران قبل از انقلاب مقایسه کرد.
امام جمعه شیراز اظهار داشت: اگر تنها بخشی از این خدمات و کارهای انجام شده را با دوران قبل از انقلاب مقایسه کنیم متوجه تفاوت‌ها خواهیم شد.
آیت‌الله دژکام افزود: در حوزه بهداشت و درمان در استان فارس شاهد هستیم که دانشگاه علوم پزشکی شیراز طی سال های بعد از پیروزی انقلاب در مقایسه با قبل از انقلاب در افزون بر ٣٠ شاخص رشد داشته که چنین دستاوردهایی باید به اطلاع مردم رسانده شود.
وی گفت: به رغم همه پیشرفت ها ما همچنان به دنبال رشد و پیشرفت هرچه بیشتر کشور و عبور از مشکلات هستیم که امیدواریم با همت مسئولان روز به روز شاهد موفقیت های بیشتر در تمامی عرصه ها و رفع مشکلات مردم باشیم.

لزوم کمک رسانی به مردم زلزله زده ترکیه و سوریه

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، با اشاره به وقوع زلزله در ترکیه و سوریه، بر لزوم مشارکت مردم در کمک رسانی به مردم زلزله زده این ۲ کشور تاکید کرد و گفت: انتظار است که مردم شیراز با توجه به فرهنگ بالا و سابقه درخشانی که در نوع دوستی دارند، در جهت حمایت از آسیب دیدگان این حادثه دردآور و دلخراش مشارکت کنند.
زمین لرزه بزرگی بامداد روز دوشنبه جنوب ترکیه و شمال سوریه را لرزاند.

آیت‌الله دژکام، در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به فرمان عفو گسترده محکومان حوادث اخیر از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: این فرمان عفو پدرانه در شرایطی از سوی رهبر معظم انقلاب صادر شد که برخی از دستگیر شدگان‌ در جریان این وقایع رفتارهای نازیبایی داشتند اما باز مشمول عفو و بخشش قرار گرفتند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.