انتقاد تند علم الهدی از یک وزیر دولت رئیسی

امام جمعه مشهد طی سخنانی در خطبه های نماز جمعه این هفته به یک یادداشت توئیتری عزت الله ضرغامی درباره امر به معروف واکنش نشان داد.

واکنش انسیه خزعلی به ویدئوی رفتار ماموران یگان ویژه هنگام دستگیری یک زن

 آیت الله سیداحمد علم الهدی طی سخنانی در نماز جمعه مشهد گفت: برخی افراد که امروز به‌رغم روشن شدن حقایق، هنوز بر طبل مبارزه با حجاب می‌کوبند، ادعا می‌کنند که حجاب مهم نیست درحالی‌که حقیقت آن است که حجاب برای افراد ضددین و بی‌بند و بار مهم نیست بلکه برای زن باعفت و مرد مؤمن ما که ۸۵ سال قبل در این مسجد گوهرشاد هدف گلوله دژخیمان ضدحجاب قرار گرفتند و به شهادت رسیدند، حجاب مهم است.

عضو مجلس خبرگان بدون اینکه نامی از عزت الله ضرغامی ببرد خاطرنشان کرد: آقایی که دانسته یا نادانسته توییت می‌زند و می‌گوید «مگر مردم مجبورند که امر به معروف کنند و نهی از منکر بشوند»، به قرآن، فریضه الهی و اصول قانون اساسی پشت پا زده و بی‌توجهی می‌کند. مردم به فریضه الهی نیاز دارند تا امر به معروف بکنند و نهی از منکر بشوند. 

فرار پسر جوان از مقابل دوربین صداوسیما در پخش زنده+فیلم

علم الهدی ادامه داد: جریان لائیک و بی مذهبی که در خیابان هستند و قانون، حجاب و اسلام را زیر پا می‌گذارند، هرکدام یک هدف مشخص دارند؛ یا به دنبال پناهندگی هستند و یا قصد بهره‌برداری‌های انتخاباتی را دارند اما خواص بی‌بصیرت باید بگویند که چرا با یک توییت، به قرآن پشت پا می‌زنند. همان خواص بی‌بصیرتی که در فتنه ۸۸ اسباب زحمت شدند و امروز هم در تشخیص حق دچار مشکل هستند و قصد دارند تا از جریان لائیک جامعه، یک اردوی سیاسی بسازند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.