محمود جعفری دولت آبادی دادستان تهران با اشاره به حادثه تصادف  اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه علوم تحقیقات گفت: حسب گزارش‌های دو نفر از معاونان ما که از منطقه حادثه گرفته شده فوتی‌های این حادثه ۸ نفر شامل ۳ خانم و ۵ آقا هستند که راننده هم در این میان فوتی‌ها است.

وی افزود: معاونان از ظهر اقدامات خوبی کردند. پرونده تشکیل شده است بازپرس دستور داده است هیات کارشناسی ۷ نفره تشکیل و علت را بررسی کنند. وضعیت جاده، اتوبوس و بیمه بودن راننده در دست بررسی است.

دادستان تهران تاکید کرد: حادثه وقتی شدید شده که بدانیم در این منطقه تاسیسات بوده و این به شدت آسیب‌ها افزوده است. در این رابطه دو فرد پیمانکار حمل و نقل و تاسیسات آنجا بازداشت شدند دو مسئول دانشگاه برای فردا به دادستانی احضار شدند تا درباره این حادثه توضیح دهند.

وی با بیان اینکه برای تحقیق در این زمینه کارهای خوبی انجام شده و کارشناسان تعیین شده مجرب هستند، گفت: امیدواریم در اولین فرصت بفهمیم ماجرا ناشی از نقص فنی بوده یا اشتباه راننده. باید به ما زمان بدهید در کوتاه ترین مدت علت را تعیین کنیم.

دادستان تهران یادآور شد: خانواده‌های این عزیزان فعلا درگیر هستند و اعلام شکایتی نشده است. اعلام می کنند اگر این خانواده‌ها شکایتی دارند می‌توانند به دادسرای ناحیه ۳۲ راهرور مراجعه و شکایت خود را تقدیم کنند.

وی گفت: به بازپرس پرونده دستور داده شده به بیمارستان‌ها سرکشی کنند و اگر مصدومان اگر قادر به صحبت هستند هم توضیح بدهند هم اطلاعات بیشتری در این باره به دست بیاوریم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.