سرویس غذای شرکتی "مامان‌پز" با دارا بودن منوهای شرکتی بسیار متنوع و قیمت مناسب هم اکنون با شرکت‌های بزرگ و معتبری در تهران همکاری دارد. در این سرویس هم‌اکنون بیش از ۴۰۰ کدبانوی هنرمند و ۱۰۰ رستوران برتر حضور فعال دارند و امکان سفارش انواع غذاها در سراسر تهران را برای شرکت ها فراهم کرده‌اند.

photo_2018-06-26_12-32-46

سرویس غذای شرکتی مامان‌پز با به کارگیری فرایند های کنترل کیفیت غذا به صورت دوره ای، غذاهای شرکتی را در چندین سطح مختلف کنترل می کند تا کیفیت غذای تحویل شده به مشتریان را تضمین نماید. مادرانی که به عنوان همکار در وب سایت مامان‌پز فعالیت دارند، دارای کارت بهداشت از مراکز بهداشت شهر تهران می‌باشند. با ارزیابی مستمر و دریافت بازخور از مشتریان و ارزیابی کیفی و کمی غذاها قبل و پس از تحویل به مشتری باعث شده تا سرویس غذای پرسنلی مامان‌پز دارای بالاترین سطح کیفیت و کمیت در شهر تهران باشد.

photo_2018-06-26_12-34-44

ویژگی های سرویس غذای شرکتی مامان‌پز

  • برنج صد در صد ایرانی برای تمامی غذاهای شرکتی

  • تنوع بالای منوی غذای پرسنلی

  • امکان اعمال تغییر در مواد اولیه یا نحوه پخت غذا متناسب با نیازهای شرکت

  • تحویل رایگان غذا برای سفارشات شرکتی در سراسر تهران مطابق با زمان اعلام شده

  • تحویل غذا در ظروف آلومینیومی و به صورت گرم

همچنین مشتریان شرکتی که برای اولین بار مایل به استفاده از سرویس غذای شرکتی مامان‌پز هستند، می توانند با مراجعه به وب‌سایت مامان‌پز از تخفیفات ویژه‌‌ای نظیر 50% تخفیف ویژه ماه اول یا دریافت 1 ماه عصرانه رایگان برای پرسنل خود بهره ببرند.

photo_2018-06-26_12-37-26

برای ورود به صفحه غذای شرکتی مامان‌پز کافیست بر روی لینک زیر کلیک کنید

سرویس غذای شرکتی مامان‌پز

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.