به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی تاج توانست با آرای اهدایی علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال شود. رئیس سازمان لیگ در ۴ ساله گذشته که این روزها برای پاس نشدن مطالبات فوتبال از تبلیغات محیطی ، منتقدانی جدی دارد ، با حمایت قاطع علی کفاشیان توانست متولی فوتبال شود تا علی کفاشیان نقش پوتین را در کابینه اش به عنوان نایب رئیس اول بازی کند.

تاج که در سازمان لیگ حداقل در برگزاری منظم بازی ها موفق بود و با تعامل سازنده با کارلوس کروش توانست ، تعداد حامیانش را بیش از گذشته کند ، حالا با تضارب و اتحاد بین چهره های اثرگذاری چون امیر عابدینی ، شهاب الدین عزیزی خادم ، علی کفاشیان ، محمود اسلامیان ، نهادهای نظارتی در دادستانی و از همه مهمتر دوستان رده بالای دولتی که اتفاقا همگی اصفهانی هستند ، بعد از سال ها نفر دوم بودن ، توانست مرد شماره یک شود.او از حالا در مسیری گام بر می دارد که اقلا از ۱۰ سال قبل و دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد ، سودایش را در سر داشت.
تاج که همیشه با مدیران رده بالای دولتی در همه دولت ها ارتباط خوبی داشته ، حالا مرد شماره یک فوتبال است. نگاهی به کارنامه کاری اش نشان می دهد این تاجر آهن و فولاد که بخش عمده ای از تجارتش در کشور اوکراین است و فوتبال بیشتر برایش یک علاقه برای بودن در راس اخبار بوده و هست ، همیشه مسیر رو به جلو را چند پله یکی طی کرده .
او حالا با این وعده آمده که همه ارکان قدرت در فدراسیون فعلی را در دولتش شریک کند . تجمعی از همه اسم هایی که از پی هم آمده بودند. مردی که هم فوتبالی است ، هم در سپاه اصفهان از نزدیکان به شهید خرازی بوده و بی آنکه طبابت خوانده باشد ، حتی در سال های جنگ ، مسئولیتی در بهداری یکی از اثرگذارترین لشگر های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داشته است ، می آید تا فوتبال را با تشکیل هیاتی از قدرت های اثرگذارش اداره کند.
او به کفاشیان برای ارتباطاتش در ای اف سی نیاز دارد ، مردی نیست که وارد دعوا با وزارت ورزش شود ، کارلوس کروش را برای محبوبیت مردمی اش به کار می گیرد ، عزیزی خادم را برای اقلا 30 رایش در مجمع می پسندد و عابدینی را برای فدرت کلامی اش در کنترل مجمع به کار می گیرد. او همیشه ارتباط سازنده ای با عادل فردوسی پور داشته و عادل هیچ گاه در این چند سال کلامی در نقدش نگفته است ، خب با همه این ویژگی ها ، تاج شاید در شروع مسیر اداره فوتبال ، مشکلات حادی نداشته باشد.

سوابق مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال
سابقه نظامی:حضور در لشکر امام حسین (ع) استان اصفهان در سال های دفاع مقدس

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.