روزنامه اعتماد نوشت:

با وجود آنکه این نامه به صورت مکتوب به خوانندگان اعلام شده است؛ اما گفته می‌شود به آنها گوشزد شده که حق اظهارنظری در این خصوص را ندارند. در این میان پای تعدادی از این چهره‌های موسیقی به دستگاه قضایی نیز کشیده است.

در این میان نام‌هایی چون فرزاد فرزین، سیروان، زانیار خسروی، رضا صادقی، سعید مدرس، شهرام شکوهی و محسن چاوشی به خاطر انتشار آثارشان در سایت «رادیو جوان» و پخش ویدیو‌کلیپ‌های‌شان در شبکه‌های ماهواره‌ای ممنوع‌الکار شده‌اند و «محسن یگانه» به دلیل برخی تخلفات در کنسرت کانادا از ادامه فعالیت‌هایش محروم مانده است. در این میان نام تعدادی از اهالی موسیقی سنتی چون همایون شجریان و نیز حافظ ناظری هم دیده می‌شود. در این میان سایت‌ها، احتمال داده‌اند که لغو کنسرت‌های چند ماه اخیر این خوانندگان نیز به همین خاطر بوده است.

در همین زمینه، موج شدیدی در روزهای گذشته در صفحات شخصی خواننده‌ها علیه سایت «رادیو جوان» راه افتاده که ماجرای ممنوع‌الکاری از دلایل اصلی آن است. پیش از این «بنیامین بهادری» در کنسرت امریکای چند هفته پیش خود به صورت علنی و از روی سن نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد و از مسوولان این سایت در ابتدا خواست که دیگر به هیچ‌وجه آثارش روی این رسانه غیرمجاز قرار نگیرد و در صورت ادامه روند قبلی، به صورت رسمی و قانونی این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

این موضوع که به مرور در حال تبدیل شدن به بحرانی برای خواننده‌های داخلی و مجاز کشور است، در روزهای گذشته موضوع اصلی جلسات محرمانه مسوولان موسیقی کشور با برخی چهره‌های داخلی بوده است. شنبه‌شب گذشته در ادامه اعتراض‌ها به این سایت «فرزاد فرزین» که در آستانه انتشار آلبوم رسمی و آلبوم تصویری خود به مشکلات و اختلالاتی در اخذ مجوزهای آثارش به‌واسطه رفتارهای غیرحرفه‌ای این سایت غیرمجاز خارج از کشور و همچنین پخش بدون اجازه برخی ویدئوکلیپ‌های مجوز‌دار این خواننده از چند شبکه ماهواره‌ای، برخورده، در صفحات شخصی‌اش با انتشار متنی، ضمن انتقاد از این رفتارها از مسوولان این سایت بار دیگر نسبت به جلوگیری از انتشار و بازنشر آثارش هشدار داد.

«سینا شعبانخانی» دیگر خواننده‌ای بود که شنبه‌شب گذشته درباره این موضوع واکنش نشان داد و در صفحات شخصی خود از مسوولان این سایت خواست که انتشار آثارش را متوقف کنند و آثار بعدی این خواننده نیز در این رسانه منتشر نشوند. دراین بین خبر غیررسمی دستگیری چند تن از نمایندگان این سایت در داخل کشور، باعث شده هنرمندان بیشتری به تکاپو بیفتند ونسبت به این اتفاق و اعتراض به مسوولان این رسانه، سخن بگویند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.