روابط‌عمومی سایپادیزل - شرکت سایپادیزل به مناسبت دهه فجر، پیش‌فروش و فروش ویژه‌ای برای محصولاتش در نظر گرفته که در دو نوع نقدی و تسهیلاتی است. در این نوع فروش، برای کشنده ولوو FH۶×۴ که قیمت نهایی آن ۱۴۵ میلیون تومان است، پیش‌پرداختی معادل ۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از مشتری دریافت می‌شود و تسهیلاتی معادل ۹۸ میلیون تومان با کارمزد ۱۷ درصد به مشتریان ارائه می‌شود؛ ضمن این‌که معادل ۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نیز در زمان تحویل خودرو توسط مشتری پرداخت می‌شود. گفتنی است تحویل این خودرو ۱۵ روزه خواهد بود.

محصولات دیگر شرکت سایپا دیزل که در این نوع فروش به مشتریان عرضه می‌شوند، عبارتند از: کشنده البرز T۳۷۵ ۶×۴ با قیمت نهایی ۷۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان (با پیش‌پرداختی معادل ۱۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان)، کمپرسی D۳۷۵ با قیمت ۸۵ میلیون تومان (با پیش‌پرداختی معادل ۱۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان)، میدی‌باس F۳۳ با قیمت ۷۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان (با پیش‌پرداختی معادل ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان).

همچنین مینی‌بوس T۱۸ با قیمت نهایی ۴۲ میلیون تومان با پیش‌پرداختی معادل ۶ میلیون و پانصد هزار تومان در این طرح ارائه می‌شود. در این نوع فروش، کشنده FH با قیمت ۱۴۰ میلیون تومان، کشنده البرز T۳۷۵ ۶×۴ به مبلغ ۷۳ میلیون تومان، کمپرسی D۳۷۵ به مبلغ ۸۲ میلیون تومان، میدی‌باس F۳۳ به مبلغ ۶۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و مینی‌بوس T۱۸ با قیمت ۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به متقاضی تحویل می‌شود. در این روش ۱۰ نوع از کامیون‌های این شرکت در دو نوع پیش‌فروش نقدی و پیش‌فروش تسهیلاتی به متقاضیان عرضه ‌می‌شود. بدین صورت که در رده کشنده، کامیون ولوو FH۶×۴ با قیمت ۱۴۲ میلیون تومان، کامیون ولوو FH۴۸۰ گیربکس اتوماتیک با قیمت ۱۴۳ میلیون تومان، کامیون ولوو FH۴۸۰ گیربکس معمولی با قیمت ۱۳۸ میلیون تومان و کامیون البرز T۳۷۵ با قیمت ۷۶ میلیون تومان در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. در رده کمپرسی، کامیون ولوو ۴×FM۶ با قیمت ۱۴۲ میلیون تومان، کامیون رنو میدلام ۴×۲ با قیمت ۹۰ میلیون تومان، کامیون البرز D۳۷۵ با قیمت ۸۵ میلیون تومان و کامیون البرز D۲۷۰ با قیمت ۵۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به متقاضیان فروخته خواهد شد. در رده باری نیز کامیون البرز R۲۷۰ با قیمت ۵۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و کامیونت آذرسان با قیمت ۳۷ میلیون تومان در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. پیش‌پرداخت در زمان ثبت نام ۲۵ درصد مبلغ کل محصول است و باقی نیز طی دو فقره چک سه ماهه دریافت می‌شود. متقاضیان در پیش‌فروش تسهیلاتی سایپادیزل می‌توانند کامیون‌های ذکر شده در بخش نقدی را با پیش‌پرداخت ۱۰ تا ۱۲ درصد کل مبلغ محصول و با تسهیلاتی بین ۶۵ تا ۷۰ درصد قیمت کل خریداری کنند.