شماره روزنامه ۶۱۳۲
|
آرشیو روزنامه شماره ۶۱۲۶ دنیای اقتصاد

اخبار خودروسازان - روزنامه شماره ۶۱۲۶

  • کژ‌راهه ارزی خودرو

    دنیای‌اقتصاد: قطعه‌سازی کشور حال و روز خوشی ندارد. رشد بدهی خودروسازان به فعالان صنعت قطعه از یکسو و عدم‌تخصیص ارز مناسب از سوی دیگر، قطعه‌سازی کشور را با چالش تامین قطعه برای خطوط تولید خودروسازان مواجه کرده است. با این حال، تمام مصائب و مشکلات شرکت‌های بزرگ قطعه‌سازی به ارز و عدم‌پرداخت بدهی خودروسازان خاتمه نمی‌یابد، چرا که مشکلات ایجادشده برای برخی از فعالان این صنعت، حاشیه‌هایی برای توسعه و تداوم فعالیت این دسته از صنعتگران به وجود آورده است. آنچه مشخص است همراه با تشدید تحریم‌های بین‌المللی و نبود چشم‌اندازی برای رفع محدودیت‌ها در آینده نزدیک، فعالیت بسیاری از صنایع کشور متاثر از وضعیت کنونی با چالش‌هایی روبه‌رو است.
  • جزئیات فروش اقساطی مینی‌بوس و کامیون بهمن

    گروه بهمن: شرکت بهمن لیزینگ جزئیات طرح فروش اقساطی مینی‌‌‌بوس پگاسوس را با استفاده از تسهیلات اعتباری، اعلام کرد. بر اساس این گزارش، تحویل مینی‌‌‌بوس پگاسوس در این طرح، ۹۰ روز کاری پس از تکمیل مدارک و تایید مدارک و عقد قرارداد اعلام شده است. مینی‌‌‌بوس پگاسوس در طرح فروش اقساطی لیزینگی شرکت بهمن دیزل با پیش‌‌‌پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۵۳۸ میلیون و ۸۳۹ هزار و ۸۵۱ تومان با ارائه دو ضامن معتبر در دسترس متقاضیان قرار می‌‌‌گیرد. جمع واریز نقدی با محاسبه بیمه بدنه و هزینه شماره‌‌‌گذاری خودرو، رقمی بالغ بر یک میلیارد و ۵۹۴ میلیون تومان اعلام شده است. مدت بازپرداخت در شرایط فروش لیزینگی مینی‌‌‌بوس پگاسوس، ۶، ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماه در نظر گرفته شده است که امکان بازپرداخت اقساط در بازه زمانی یک، دو و سه ماه یک بار وجود دارد.
  • برگزاری دومین رویداد فرصت‌‌‌های نوآوری و فناوری کرمان موتور

    کرمان موتور: دومین رویداد فرصت‌‌‌های نوآوری و فناوری کرمان موتور با محور‌‌‌های ناترازی انرژی، کاهش انتشار آلاینده‌‌‌ها، حمایت از طرح‌‌‌ها و ایده‌‌‌ها، مواد پیشرفته در خودرو، پیشرانه‌‌‌های نوین، خودرو‌‌‌های هوشمند و روش‌‌‌های پیشرفته خودرو‌‌‌های فرسوده در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌‌‌شود. کرمان موتور در این رویداد، برنامه‌‌‌ها و نیاز‌‌‌های فناورانه و نوآورانه خود را مطرح می‌‌‌کند؛ از این رو از شرکت‌‌‌های دانش بنیان، استارت آپ‌‌‌ها، اعضای هیات علمی و نخبگان علمی-صنعتی برای مشارکت در برنامه‌‌‌ها و نیاز‌‌‌های شرکت، دعوت می‌‌‌کند تا در این رویداد حضور داشته باشند.
  • تمدید گواهی‌‌نامه سیستم مدیریت یکپارچه ساپکو

    ایکوپرس: مدیرعامل شرکت ساپکو در نشست پایانی فرآیند ارزیابی سیستم‌های مدیریت یکپارچه (IMS) این شرکت که به تمدید گواهی‌‌نامه آن منجر شد، با تاکید بر ضرورت سامان‌‌دهی منابع انسانی، از نیروی انسانی فعال و ممتاز به‌‌عنوان موتور کشنده صنعت خودرو یاد کرد. کیانوش پورمجیب با اشاره به طرح در دستور کار ساپکو در فرآیند جذب و مدیریت منابع انسانی تحت عنوان طرح تحول منابع انسانی، اظهار کرد: با سامان‌‌دهی و مدیریت اصولی، سرمایه انسانی تبدیل به موتور کشنده صنعت خودرو می‌شود و در مقابل سازمان‌‌دهی ضعیف، زمینه‌‌ساز تخریب پایه‌‌های خودروسازی خواهد شد.

پربازدیدهای سایت خوان

بیشتر